Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 352ARCHIWALNE z dnia 08.06.2016 r.
-
Oferty do
18
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: ds. zasobu geodezyjnego i kartograficznego
w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Nadzoru Geodezyjnego i Kontroli
Wrocław
Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących zażaleń, skarg i wniosków związanych z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z wykonywaniem prac geodezyjnych lub kartograficznych,
- prowadzenie kontroli działalności organów adm. geodezyjnej i kartograficznej w zakresie tworzenia, prowadzenia i udostępniania baz danych prowadzonych w systemie teleinformatycznym obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz zapewnienie harmonizacji i interoperacyjności zbiorów i usług danych przestrzennych,
- prowadzenie kontroli działalności gospodarczej przedsiębiorcy a także państwowych i samorządowych jednostek org. w zakresie wykonanych prac geodezyjnych i kartograficznych, zgłaszanie tych prac, przekazywanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wyników tych prac oraz przestrzeganie przepisów dot. wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie geodezji i kartografi,
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w I i II instancji w zakresie właściwości Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w sprawach dotyczących listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonywania zgłoszonych prac,pobranych opłat a także naruszenia warunków licencji dla materiałów z zasobu wojewódzkiego lub powiatowego,
- prowadzenie postępowania wyjaśniającego dotyczącego refundacji przez Skarb Państwa kosztów związanych z podziałem nieruchomości ,czynnościami związanymi z rozgraniczaniem nieruchomości oraz bazą danych ewidencji gruntów i budynków ponoszonych przez spółdzielnie mieszkaniowe,
- wydawanie dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie ich rejestrów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze geodezji i kartografii
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: pomiarów sytuacyjno-wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE)
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: pomiarów sytuacyjno- wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Biuro Organizacyjno - Administracyjne
pl. Powstańców Warszawy 1
50-153 Wrocław
lub składać w pok. 0200 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej GK/NGK/01/06/2016”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl). Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzająca nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru Administratorem danych jest Wojewoda Dolnośląski z siedzibą w: Wrocław 50-153, pl. Powstańców Warszawy 1. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Osoby składające oferty mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Obowiązek podania danych określonych w treści ogłoszenia wynika z art. 22(1) § 1 oraz art. 22(1) § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, w związku z art. 4 i art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej. Ponadto, w celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu, których podanie jest dobrowolne. Osoby zakwalifikowane, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340-64-08.