Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 8199ARCHIWALNE z dnia 07.02.2017 r.

  • Oferty do
    17

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: zaopatrzenia materiałowo-technicznego pracowników jednostek Policji woj.dolnośląskiego

w Wydziale Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku - praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji - prac pod presją czasu - praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk - praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy - praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu - obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon) - budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę - praca na poziomie III piętra

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie komputerowej ewidencji kart indywidualnego wyposażenia w odzież ochronną i roboczą, środki ochrony indywidualnej oraz obuwia pracowników Policji województwa dolnośląskiego, bieżąca analiza kart w celu ustalenia należności i potrzeb materiałowych w zakresie wyposażenia indywidualnego pracowników Policji
  • sporządzanie dokumentów obrotu materiałowego dla pracowników Policji województwa dolnośląskiego w zakresie indywidualnego wyposażenia w odzież ochronną i roboczą, środki ochrony indywidualnej oraz obuwia w celu realizacji zaopatrzenia lub rozliczenia z wyposażenia oraz wprowadzenia aktualizacji w ewidencji – kartotece
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym rachunków/faktur wystawianych przez podmioty zewnętrzne za zrealizowanie usługi i dostawy towarów na rzecz jednostek Policji województwa dolnośląskiego oraz listy dodatkowych należności pieniężnych dla uprawnionych policjantów województwa dolnośląskiego w zakresie działania Zespołu Kwatermistrzowskiego w celu kontroli właściwego wydatkowania środków budżetowych
  • prowadzenie ewidencji komputerowej wydatkowanych środków budżetowych w zakresie działania Zespołu Kwatermistrzowskiego w celu bieżącej analizy stopnia zaangażowania środków budżetowych oraz planowanie środków budżetowych w zakresie działania Zespołu Kwatermistrzowskiego
  • przygotowywanie i naliczanie ryczałtu za używanie odzieży własnej w zamian odzieży roboczej, pranie odzieży roboczej dla pracowników Policji województwa dolnośląskiego w celu realizacji należności w tym zakresie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji
  • dobra znajomość przepisów dot. zagadnień na stanowisku
  • komunikatywność
  • znajomość oprogramowania „MANKO”, MS Ofiice (Word, Excel)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 329,00zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,2429)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64



Liczba odwiedzin: 3621

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 07.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×