Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 5855ARCHIWALNE z dnia 30.11.2016 r.
-
Oferty do
9
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: zarządzania ryzykiem zewnętrznym
w Referacie Zarządzania Ryzykiem Zewnętrznym
Wrocław
Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24, 26
53-333 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zarządza ryzykiem zewnętrznym, w tym identyfikuje obszary ryzyka, dokonuje oceny i prognozowania możliwych zagrożeń ekonomicznych i społecznych w obszarach zadań wykonywanych w izbie skarbowej i urzędach skarbowych, w celu minimalizowania zagrożeń mogących mieć wpływ na prawidłowość wypełniania obowiązków podatkowych
- opracowuje i koordynuje realizację planu działań we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi izby skarbowej i urzędów skarbowych oraz monitoruje jego wykonanie, ustala procedury działania przy zarządzaniu ryzykiem zewnętrznym oraz obiegu i trybu wymiany informacji, a także prowadzi regionalny rejestr ryzyk, w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań przez izbę skarbowa i urzędy skarbowe woj. dolnośląskiego
- pozyskuje i rejestruje, przetwarza i dystrybuuje informacje niezbędne do zarządzania ryzykiem zewnętrznym, gromadzone w izbie skarbowej i urzędach skarbowych oraz innych instytucjach krajowych i zagranicznych, w celu zidentyfikowania obszaru zagrożenia i sporządzenia właściwej oceny poziomu ryzyka zewnętrznego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok (do 1 roku) w obszarze stosowania przepisów prawa podatkowego
- umiejętności analityczne oraz formułowania wniosków
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych w tym dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego
- dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe (preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub informatyczne)
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy (do 0,5 roku) w administracji publicznej
- umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24, 26
53-333 Wrocław
lub osobiście: kancelaria piętro 0/pok. 05
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia. W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. "dokumenty i oświadczenia niezbędne ". Oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl
Metody i techniki naboru:
- test wiedzy zamknięty, jednokrotnego wyboru
- test umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego
- rozmowa kwalifikacyjna
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 36 52 651 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 71 365 27 05 (704) (sprawy organizacyjne i formalne).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.