Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 38772ARCHIWALNE z dnia 29.11.2018 r.

  • Oferty do
    10

    grudnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno - administracyjnej Referatu I

w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Wydział Ruchu Drogowego
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Hubska 29-33

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Praca ma charakter kancelaryjno - biurowy, będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym na II piętrze budynku. Zachodzi konieczność przemieszczania się między budynkami Wydziału Ruchu Drogowego, a innymi budynkami Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu znajdującymi się przy ul. Podwale 31-33 praz przy ul. Sołtysowickiej 21. W budynku znajduje się jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych (na parterze budynku), brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak windy w budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie sekretariatu Referatu I w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania tej komórki organizacyjnej.
  • Rejestracja i archiwizacja dokumentacji służbowej w celu zachowania procedur kancelaryjnych.
  • Dostarczanie i odbieranie poczty w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia sprawnej łącznosci pocztowej.
  • Ewidencjonowanie dokumentacji w systemie E-Komenda w celu realizacji zadań kancelaryjnych.
  • Redagowanie pism urzędowych w celu zapewnienia funkcjonowania Referaru I.
  • Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich i poświadczeń bezpieczeństwa w celu realizacji wytycznych w tym zakresie.
  • Zastępowanie podczas nieobecności pracownika cywilnego prowadzącego ewidencję wydawanych bloczków mandatów karnych w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • przeszkolenie z zasad obiegu dokumentacji jawnej w jednostce budżetowej
  • Umiejętność koordynowania czynności, synteza
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy na stanowisku administracyjnym w jednostce budżetowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • przeszkolenie z zasad obiegu dokumentacji jawnej w jednostce budżetowej (zaświadczenia, opinie o odbytych stażach, referencje)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji
    we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@wroclaw.wr.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2435,99 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,3000) i dodatku za wysługę lat w zależności od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego..



Liczba odwiedzin: 3329

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 29.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×