Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 2772ARCHIWALNE z dnia 23.08.2016 r.

  • Oferty do
    29

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

w Komisariacie Policji Wrocław-Stare Miasto



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Komisariat Policji Wrocław-Stare Miasto
ul. Trzemeska 12
53-679 Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Pokój znajduje się na drugim piętrze budynku, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku, nie ma w nim windy; istnieje podjazd przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie i wysyłanie poczty wychodzącej z Wydziału Prewencji za pomocą elektronicznego systemu EDK w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • pobieranie korespondencji wpływającej do Wydziału Prewencji, potwierdzanie jej odbioru w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym oraz po dekretacji przekazywanie jej za potwierdzeniem odbioru poszczególnym pracownikom wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • rejestrowanie i uzupełnianie danych w elektronicznym systemie RSOW w celu prowadzenia elektronicznej ewidencji postępowań wykroczeniowych oraz usprawnienia obiegu dokumentów i możliwości tworzenia wniosków o ukaranie,
  • rejestrowanie i archiwizowanie kart PRD 5, kart rejestracyjnych oraz wyroków z sądów celem zapewnienia ich ewidencji i prawidłowego obiegu dokumentów oraz prawidłowej archiwizacji,
  • sporządzanie pism i odpowiedzi w celu właściwego i terminowego udzielania informacji i odpowiedzi,
  • ewidencjonowanie mandatów gotówkowych w celu rozliczenia z uprawniownym organem.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w kancelarii lub sekretariacie
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji
    we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego mailowo (proszę podać adres mailowy). Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie zasadnicze na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi ok. 2060,00 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,100).



Liczba odwiedzin: 3331

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Monika Słota-Wikluk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 23.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×