Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 25864ARCHIWALNE z dnia 19.04.2018 r.

  • Oferty do
    30

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: ewidencji i rozliczania gospodarki materiałów pędnych i smarów

w Wydziale Transportu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

54-151 Wrocław ul. Gen.I.Połbina 1

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

- praca kancelaryjno-biurowa - praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu - narzędzia pracy: komputer-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax - ograniczona możliwość poruszania się w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych – budynek dwukondygnacyjny – brak windy - brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w miejscu wykonywania codziennych zadań służbowych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie głównej ewidencji materiałów pędnych i smarów(mpis) komórek i jednostek garnizonu dolnośląskiej Policji, w celu rozliczania i uzyskania bieżącej informacji dotyczącej obrotów i stanów mpis oraz w celach planistyczno-analityczno-sprawozdawczych
  • prowadzenie ewidencji magazynowej materiałów pędnych i smarów w wymiarze ilościowo-wartościowym magazynu resortowej stacji paliw Policji dolnośląskiej, polegającej na prowadzeniu ewidencji (książki ewidencyjne, rejestry) oraz ewidencji elektronicznej (SWOP)
  • wprowadzanie i analiza danych z książek kontroli pracy pojazdów służbowych do systemu komuterowego w celu uzyskania bieżącej informacji w zakresie przebiegów kilometrów i zużycia materiałów pędnych i smarów przez samochody służbowe użytkowane w komórkach organizacyjnych KWP we Wrocławiu
  • prowadzenie zaangażowania umów dotyczących zakupu materiałów pędnych i smarów w celu bieżącej analizy prawidłowości wykorzystania oraz przekazywania informacji do Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu
  • rozliczanie realizacji umowy w części dotyczącej jednostek garnizonu dolnośląskiej Policji na dostawy paliw do pojazdów służbowych w systemie bezgotówkowych kart paliwowych
  • sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących wydatków wykonanych ze środków finansowych w rozdziałach 75401 CBŚ, 75402 BSW, 75404 KWP, 75405 KMP/KPP dla jednostek garnizonu dolnośląskiej Policji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy administracyjno-biurowej
  • znajomość gospodarki materiałowej
  • obsługa komputera oraz edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego typu „Word” „Excel”
  • umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i wnioskowania
  • komunikatywność
  • samodyscyplina
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie: średnie techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze gospodarki magazynowej
  • dostęp do informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,4 (co stanowi kwotę 2 623,38 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.



Liczba odwiedzin: 3045

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 19.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×