Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 12851ARCHIWALNE z dnia 07.07.2017 r.

  • Oferty do
    14

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi sekretariatu Zastępcy Komendanta Wojewódzkiego Policji

w Wydziale Prezydialnym



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie urzędu - stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe ( kser, drukarka, fax( - występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin - budynek częściowo przygotowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, posiada podjazd oraz windę

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie pracy sekretariatu i pełnienie funkcji asystenta Komendanta Wojewódzkiego Policji w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi pod względem administracyjno-biurowym i reprezentacyjnym
  • przygotowywanie, organizowanie i obsługa spotkań Komendanta Wojewódzkiego Policji z interesantami i gośćmi, w tym również z partnerami zagranicznymi, w celu utrzymania na wysokim poziomie wizerunku organizacji
  • kompletowanie i przedkładanie do podpisu Komendantowi Wojewódzkiemu Policji oraz prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji
  • prowadzenie terminarza spotkań, konferencji, narad i odpraw oraz wizyt Komendanta Wojewódzkiego Policji, w celu wsparcia jego codziennej działalności i dopilnowania terminów
  • organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów w sprawie skarg, wniosków i zażaleń kierowanych do Komendanta Wojewódzkiego Policji oraz prowadzenie właściwej ewidencji w tym zakresie, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów
  • redagowanie i opracowywanie pism kierowanych od Komendanta Wojewódzkiego Policji do organów administracji państwowej i samorządowej oraz jednostek Policji różnego szczebla, w celu zapewnienia właściwego poziomu komunikacji zewnętrznej
  • zapewnienie sprawnego działania i funkcjonowania urządzeń biurowych oraz właściwego wyposażenia sekretariatu, w celu utrzymania należytego poziomu komunikacji wewnętrznej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku dowolnym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku asystentki/sekretarki
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A1-komunikatywny
  • umiejętność współdziałania i komunikatywność
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
  • zdolność koncentracji uwagi
  • odpowiedzialność i sumienność
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • wysoka kultura osobista, znajomość zasad savoir-vivre
  • samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
  • dyspozycyjność, asertywność oraz lojalność i dyskrecja
  • bardzo dobra znajomość struktury organizacyjnej urzędu i specyfiki jego działania
  • bardzo dobra znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi sekretariatu albo komunikacji wewnętrznej
  • znajomość języka niemieckiego i francuskiego na poziomie A1-komunikatywny

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie A1-komunikatywny lub własnoręcznie podpisane oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie A1-komunikatywny
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia kursów lub szkoleń z zakresu obsługi sekretariatu albo komunikacji wewnętrznej
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języków niemieckiego i francuskiego na poziomie A1-komunikatywny lub własnoręcznie podpisane oświadczenie o znajomości języka niemieckiego i francuskiego na poziomie A1-komunikatywny

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3 142,62 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,6771)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64



Liczba odwiedzin: 3091

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 07.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×