Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 10612ARCHIWALNE z dnia 28.04.2017 r.

  • Oferty do
    10

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: kancelaryjno-biurowych

w Wydziale Prewencji i Patrolowym Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Praca będzie wykonywana na I piętrze w budynku przy ul. Sołtysowickiej 21. W budynku znajduje się winda, nie ma podjazdów dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca ma charakter biurowy i będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej w celu prawidłowego funkcjonowania jednostki.
  • Rejestracja, wydawanie i archiwizacja notatników służbowych policjantów w celu prawidłowego wykonywania zadań słuzbowych zgodnie z przepisami resortowymi.
  • Prowadzenie rejestrów zwolnień lekarskich oraz urlopów wypoczynkowych i dodatkowych w celu prawidłowego dokumentowania spraw kadrowych policjantów Wydziału.
  • Obsługa systemu SWOP dla Referatu Patrolowo - Interwencyjnego oraz Referatu Wywiadowczego, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki.
  • Rejestrowanie i wydawanie policjantom wezwań do sądów, prokuratur oraz jednostek terenowych policji, w celu zapewnienia terminowego stawiennictwa funkcjonariuszy przed właściwymi.
  • Wydawanie pokwitowań na zatrzymane prawa jazdy i dowody rejestracyjne, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki.
  • Zastępstwo specjalisty ds. Public Relations w zakresie prowadzenia postępowań w sprawach o wydawanie opinii dot. osób ubiegających się: o licencję detektywa, o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony lub zabezpieczenia technicznego oraz opinii o pracownikach zatrudnionych przy produkcji, obrocie i wytwarzaniu materiałów wybuchowych o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym w celu terminowej realizacji postępowań przewidzianych we właściwych przepisach.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejetność organizacji pracy samodzielnie i zespołowo
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • obsługa komputera w środowisku Windows oraz pakietów MS Office lub Open Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi około 2241,30 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,1961). Przewidywane zatrudnienie w ramach zastępstwa co najmniej do dnia 19.06.2018r.



Liczba odwiedzin: 3406

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 28.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×