Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 1029ARCHIWALNE z dnia 30.06.2016 r.

  • Oferty do
    11

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjnej

w Wydziale Prezydialnym



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - permanentna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych - praca siedząca i stojąca Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne - naturalne i sztuczne oświetlenie - wymuszona pozycja ciała - praca przy monitorze ekranowa powyżej 4 godzin - obsługa urządzeń biurowych - budynek przystosowany częściowo dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób z niepełnosprawnością ruchową np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy

ZAKRES ZADAŃ

  • koordynowanie i organizowanie zadań w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji jawnej wpływającej do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowego dostarczania ich do adresatów
  • dokonywanie selekcji nadsyłanej korespondencji do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu bądź skierowanej do Komendanta lub Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, pod kątem pilności jej dostarczenia
  • prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją wpływu i obiegu oraz dalszą dystrybucją przesyłek jawnych w Komendzie, w dzienniku elektronicznym oraz w innych przyjętych w Komendzie systemach ewidencji, w celu utrzymania aktualności i przejrzystości tych dokumentów
  • bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie wyjaśniania wątpliwości dotyczących nadawcy lub adresata, błędów adresowych czy przesyłek omyłkowo przesłanych, w celu ustalenia stanu faktycznego i eliminowania błędów w tym zakresie
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej odpraw służbowych Wydziału Prezydialnego KWP we Wrocławiu oraz Komendy
  • sprawowanie zastępstwa na stanowisku inspektora w sekretariacie Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu oraz jego Zastępców

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym
  • umiejętność współdziałania i komunikatywność
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
  • zdolność koncentracji uwagi, odpowiedzialność i sumienność
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • wysoka kultura osobista
  • samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
  • dyspozycyjność, asertywność
  • bardzo dobra znajomość struktury organizacyjnej urzędu i specyfiki jego działania
  • bardzo dobra znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjnej albo postępowania z dokumentami jawnymi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjnej albo postępowania z dokumentami jawnymi

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr i Szkolenia ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,4000 (co stanowi kwotę 2 623,38 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Liczba odwiedzin: 3139

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 30.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×