Urząd Statystyczny we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 37433ARCHIWALNE z dnia 07.11.2018 r.

  • Oferty do
    23

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: technicznych (realizacji zadań inwestycyjnych i remontowo-budowlanych)

Wydział Administracyjny



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31
50-950 Wrocław

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa komputera powyżej 4 godzin, - praca administracyjno-biurowa, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy komputerze, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - budynek posiada dwie windy, - drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - wejście do budynku bez barier architektonicznych, - odpowiednio dostosowana 1 toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrola i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych i remontowo–budowlanych w budynku siedziby Urzędu oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym opracowywanych dokumentacji technicznych (dokumentacje projektowe, przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), niezbędnych do wszczęcia postępowań przetargowych w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowo–budowlanych w budynkach Urzędu, w tym oddziałów oraz uczestniczenie w organizacji i odbiorach wykonanych robót budowlanych,
  • przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia robót budowlanych i zadań remontowych, projektów umów w części dotyczącej technicznej strony realizacji zamówienia, szacowanie wartości zamówienia (sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót), sporządzanie innych niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień,
  • kontrola i zlecanie terminowych przeglądów, konserwacji, pomiarów maszyn i urządzeń oraz kontrola prawidłowej eksploatacji urządzeń technicznych i instalacji znajdujących się w budynku siedziby Urzędu, ocena stanu technicznego budynku siedziby,
  • współuczestnictwo w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do realizacji zamówień publicznych do 30 000 euro i powyżej 30 000 euro, a w szczególności zadań dotyczących ustalenia szacunkowej wartości zamówienia, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz przygotowania zapytania ofertowego lub dokumentacji przetargowej,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej budynku siedziby Urzędu, należyte wypełnianie „Książki Obiektu Budowlanego” oraz systematyczne jej aktualizowanie,
  • przygotowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu projektu planu zadań inwestycyjnych i remontowo-budowlanych dla budynków Urzędu, w tym oddziałów wraz z uzasadnieniem i planowaną wysokością środków finansowych oraz rocznego projektu planu rzeczowo-finansowego dotyczącego realizacji dostaw, usług i robót remontowo-budowlanych,
  • współuczestnictwo w opracowaniu rocznego harmonogramu przeglądów technicznych w budynkach Urzędu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne - kierunek budownictwo
  • doświadczenie zawodowe: do 1 roku w obszarze nadzorowania prac budowlanych
  • Znajomość prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
  • Kreatywność, samodzielność, inicjatywa
  • Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Łatwość komunikacji
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Umiejętność kosztorysowania
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kodeks cywilny, Prawo zamówień publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.11.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny we Wrocławiu,
    Wydział Kadr i Szkolenia,
    50-950 Wrocław,
    ul. Oławska 31, pok. nr 501.

    Z dopiskiem - Oferta nr 1/23/2018

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Statystycznego we Wrocławiu ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, tel. 71 37 16 300 e-mail: sekretariatUSWRO@stat.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 71 37 16 300 e-mail: sekretariatUSWRO@stat.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez Administratora danych
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefoniczne lub e-mailem o kolejnych etapach naboru. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.
Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu,
w Biuletynie Informacji Publicznej Głównego Urzędu Statystycznego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 37 16 416.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3515

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Statystyczny we Wrocławiu

Udostępnił: Teresa Jadwiga Onufer

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×