Archiwum Państwowe we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 34038ARCHIWALNE z dnia 14.09.2018 r.
-
Oferty do
24
września
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Nabór otwarty dla cudzoziemców
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
archiwista
do spraw: nadzoru i kształtowania narastającego zasobu archiwalnego
w Oddziale Nadzoru
Wrocław
Archiwum Państwowe we Wrocławiu
ul. Pomorska 2
50-215 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym oraz ekspertyz archiwalnych w archiwach zakładowych oraz składnicach akt w jednostkach państwowych, jednostkach samorządu terytorialnego, samorządowych jednostkach organizacyjnych oraz jednostkach niepaństwowych, posiadających dokumentację z jednostek państwowych, w celu prawidłowego kształtowania państwowego zasobu archiwalnego,
- przygotowywanie dokumentacji kontrolnej oaz ustalanie zaleceń dla kierowników kontrolowanych jednostek organizacyjnych,
- rozpatrywanie wniosków brakowania dokumentacji niearchiwalnej w celu wydania zgód lub opinii na zniszczenie dokumentacji, zgodnie z przepisami w tym zakresie,
- udzielanie podmiotom zewnętrznym informacji ustnych i pisemnych z zakresu prawidłowych zasad postępowania z tworzoną i gromadzoną dokumentacją,
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego NIKA oraz do baz danych związanych z nadzorem archiwalnym,
- prowadzenie dokumentacji Oddziału Nadzoru.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie i policealne
- doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowego na stanowisku przy wykonywaniu działalności kancelaryjnej lub archiwalnej
- Znajomość aktów prawnych z zakresu prawa archiwalnego
- Dobra znajomość zagadnień z zakresu zarządzania dokumentacją i kancelaryjno-archiwalnych
- Znajomość teorii i metodyki archiwalnej
- Umiejętność dobrej organizacji pracy
- Umiejętności pracy w zespole i negocjacyjne
- Dokładność, sumienność, odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe historyczne lub prawnicze
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.09.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe
ul. Pomorska 2
50-215 Wrocław
sekretariat I piętro, pokój 112
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Archiwum Państwowego we Wrocławiu, 50-215 Wrocław, ul. Pomorska 2
- Kontakt do inspektora ochrony danych: kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Archiwum Państwowym we Wrocławiu jest możliwy pod adresem e-mail: iod@ap.wroc.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe będą mogły być przekazane wyłącznie podmiotom, które będą posiadały podstawę prawną do ich przetwarzania, wynikającą z odrębnych przepisów, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem
- Oferty niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
- Osoby zakwalifikowane do naboru zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie o terminie postępowania związanego z naborem,
- Dokumentów nie odsyłamy,
- Oferty złożone po terminie, niekompletne oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru,
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71 328-81-01 wew. 43