Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 1754ARCHIWALNE z dnia 21.07.2016 r.
-
Oferty do
19
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: ds. finansowo-księgowych
w Wydziale Finansowo-Księgowym
Wrocław i teren woj. dolnośląskiego
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. B. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizacja zadań związana z prowadzeniem dochodów WITD powstałych z tytułu nałożenia kar pieniężnych z mocy ustawy o transporcie drogowym, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o drogach publicznych oraz dochodów z tytułu nałożonych mandatów karnych
- Wykonywanie poleceń przelewów środków finansowych w systemie bankowości elektronicznej NBP
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz przygotowywanie materiałów do bilansu rocznego
- Wprowadzanie danych do systemu budżetu państwa TREZOR
- Nadzór nad rozliczeniami transakcji za pomocą terminali płatniczych oraz współpraca z bankiem będącym właścicielem terminali
- Prowadzenie ewidencji księgowej środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Uzgadnianie z Wydziałem Inspekcji w okresach miesięcznych stanu wydanych decyzji administracyjnych ze stanem przekazanych decyzji do WFK oraz sporządzanie informacji dla DWITD o wynikach dokonanych uzgodnień
- Przyjmowanie i rozliczanie środków pieniężnych zgodnie z „Instrukcją kasową” obowiązującą w WITD Wrocław
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Prowadzenie zagadnień związanych z gospodarką mandatową
- Prowadzenie pojazdu służbowego, w związku z transportem środków pieniężnych do banku oraz w związku z innymi zadaniami z zakresu Wydziału Finansowo-Księgowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy administracji publicznej
- prawo jazdy kat. B posiadane co najmniej od 2 lat
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości budżetowej
- znajomość ustawy o rachunkowości i aktów wykonawczych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o transporcie drogowym
- znajomość przepisów KPA
- umiejętność formułowania pism urzędowych
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows – bardzo dobra znajomość Excela
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych związanych z presją czasu w związku z przestrzeganiem terminów oraz odpowiedzialnością za kasę
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie wykształcenie kierunkowe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok praktyki w księgowości lub księgowości budżetowej
- umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego
- znajomość obsługi systemu elektronicznego NBP
- znajomość obsługi informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia prawa jazdy
- kopie posiadanych zaświadczeń dokumentujących wymagane przeszkolenie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. B. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław
z adnotacją na kopercie REKRUTACJA WFK
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze: weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych, analiza dokumentacji potwierdzającej wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i kwalifikacje, test wiedzy, zadanie praktyczne i rozmowa kwalifikacyjna.
Miejscem pracy kandydata/kandydatki będzie obszar Województwa Dolnośląskiego zgodnie z właściwością terytorialną działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Krzywoustego 28.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu lub niezawierające wymaganych oświadczeń i dokumentów nie będą rozpatrywane. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data stempla pocztowego przesyłki nadanej w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 roku - Prawo pocztowe.
List motywacyjny, życiorys CV oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczenia, które dostępne jest na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Praca/Ogłoszenia pod adresem http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl
Zakwalifikowani kandydaci/kandydatki zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Prosimy o podanie w aplikacjach numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych https://dsc.kprm.gov.pl , http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 3265176 lub 71 3265177.
DWITD nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Nasz Inspektorat jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.