Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Ogłoszenie o naborze nr 26402ARCHIWALNE z dnia 27.04.2018 r.
-
Oferty do
7
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: zaopatrzenia, ewidencji sprzętu łączności i informatyki i rozliczeń należności za usługi telekomunikacyjne oraz przyjmowania darowizn
Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu
Wałbrzych
Komenda Miejska Policji
w Wałbrzychu
ul. Mazowiecka 2
58-300 Wałbrzych
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, środków czystości, materiałów techniki policyjnej w ramach przydzielonej akredytywy w celu zaopatrzenia komórek i jednostek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu.
- Ustalanie zapotrzebowania na materiały i wyposażenie biurowe w celu rozdysponowania zakupionych i otrzymanych z Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu materiałów zgodnie z potrzebami w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu.
- Rozliczanie należności za użytkowanie telefonów stacjonarnych i komórkowych w celu przekazania informacji o należnościach służbom finansowym.
- Rozliczanie najemców łączy telekomunikacyjnych sekcji zamiejscowych oraz podmiotów zewnętrznych stosownie do podpisanych umów w celu przekazania stosownych informacji odbiorcom i do Wydziału Teleinformatyki Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
- Przeprowadzanie procedur związanych z pozyskiwaniem darowizn, przygotowywanie wniosków i protokołów zdawczo-odbiorczych w celu wprowadzenia do ewidencji.
- Przygotowywanie planów zapotrzebowania na materiały w celu przekazania do Wydziału Zaopatrzenia oraz Wydziału Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu informacji niezbędnych do realizacji zamówień publicznych.
- Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i sprzętu informatycznego oraz prywatnego sprzętu użytkowanego do celów służbowych celem przekazania informacji do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
- Dokonywanie analizy wydatków za usługi telekomunikacyjne w celu ustalenia zasadności wykorzystania telefonów służbowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 412)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
w Wałbrzychu
ul. Mazowiecka 2
58-300 Wałbrzych
Wydział Kadr i Szkolenia i Prezydialny
(pierwsze piętro, pokój 126)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Umowa o pracę.
2. Proponowane wynagrodzenie 2.405,82 zł (brutto) plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat (do 20% stawki wynagrodzenia zasadniczego).
3. Wymagania zawarte w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy.
4. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
6. Warunkiem zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 74-842-02-07 lub 74-842-05-19.
8. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.