Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 5967ARCHIWALNE z dnia 29.11.2016 r.

  • Oferty do
    4

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi bieżącej

w Dziale Obsługi Bieżącej, Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej w Urzędzie Skarbowym w Świdnicy



Miejsce wykonywania pracy:

Świdnica

Urząd Skarbowy w Świdnicy
ul. M. Skłodowskiej-Curie 1-3
58-100 Świdnica

Adres urzędu:

Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 24,26
53-333 Wrocław

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny dziennie - stanowisko o charakterze administracyjno-biurowym Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - budynek biurowy: siedziba Urzędu Skarbowego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1-3 w Świdnicy - budynek 3 piętrowy bez windy - podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku i pomieszczeń na parterze - stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem ekranowym oraz inne urządzenia biurowe - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, rejestrowanie deklaracji podatkowych, wniosków i innych dokumentów oraz prowadzenie i obsługa kancelaryjna urzędu w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów w urzędzie
  • wspieranie podatników w prawidłowym wypełnianiu przez nich obowiązków podatkowych oraz prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi w celu zapewnienia szybkiej i profesjonalnej obsługi podatników
  • wydawanie zaświadczeń oraz potwierdzanie profili zaufanych na elektronicznej platformie ePUAP w celu zapewnienia sprawnej i profesjonalnej obsługi podatników

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 0,5 roku w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • umiejętność redagowania pism
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław
    lub osobiście: kancelaria parter - pok. 05

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP”.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.
W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. dokumentów i oświadczeń z poz."wymagane dokumenty i oświadczenia". Oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu (www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl) w zakładce „ogłoszenia/nabór/oferty pracy”.
Metody i techniki naboru:
- zadanie pisemne – sprawdzenie umiejętności redagowania pism,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kwota miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2 810,76 brutto przy mnożniku kwoty bazowej 1,5.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 74 8561447 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 74 664 35 27 (sprawy organizacyjne i formalne).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2861

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Udostępnił: Aneta Kubryńska

Komórka organizacyjna: Drugi Odział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 29.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×