Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy
Ogłoszenie o naborze nr 20728ARCHIWALNE z dnia 16.01.2018 r.
-
Oferty do
31
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor nadzoru budowlanego
do spraw: inspekcji i kontroli
Sekcja Inspekcji i Kontroli
Świdnica
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy
ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego.
- Prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest w I instancji PINB w Świdnicy.
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności katastrofy budowlanej.
- Redagowanie i przygotowywanie postanowień, decyzji i innej korespondencji z zakresu właściwości PINB w Świdnicy.
- Przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia im akt spraw oraz udzielania wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów prawa budowlanego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe techniczne z zakresu budownictwa
- staż pracy: 5 lat w prowadzeniu postępowań administracyjnych na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie
- doskonała znajomość przepisów z zakresu Prawa budowlanego i orzecznictwa
- doskonała znajomość procedur administracyjnych, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego wraz z orzecznictwem
- doskonała umiejętność obsługi komputera oraz programów typu MS OFFICE
- posiadanie prawa jazdy kategorii B od co najmniej 3 lat
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego w powiatowym lub wojewódzkim inspektoracie nadzoru budowlanego
- doskonała umiejętność redagowania aktów administracyjnych
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy
ul. Parkowa 2; 58-100 Świdnica,
pokój nr 004-Sekretariat
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy i adresata z dopiskiem „oferta pracy – nr ogłoszenia”, osobiście lub za pośrednictwem poczty, w tym przypadku decyduje data stempla pocztowego.
Dokumenty wymagane: życiorys, list motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, uchybienie w tym obowiązku będzie naruszały zasadę spełnienia wymagań formalnych.
Kandydaci zakwalifikowani do udziału w kolejnym etapie postępowania rekrutacyjnego zostaną telefonicznie powiadomieni o dacie i terminie jego przeprowadzenia dlatego prosimy podać nr telefonu kontaktowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74-856-80-43, fax. 74-851-56-20.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.