Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
Ogłoszenie o naborze nr 25676ARCHIWALNE z dnia 19.04.2018 r.
-
Oferty do
2
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Teleinformatyki
Zespół do spraw Teleinformatyki
Strzelin
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STRZELINIE
UL. WOLNOŚCI 15
57-100
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- ADMINISTROWANIE NA POZIOMIE LOKALNYM KOMENDY POLICYJNYMI SYSTEMIAMI INFORMATYCZNYMI;
- NADZÓR NAD STANEM TECHNICZNYM I POPRAWNYM FUNKCJONOWANIEM SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO, ZAOPATRYWANIE KOMENDY W MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI;
- SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ NADAWANIA, ZMIANY ORAZ ODWOŁYWANIA UPRAWNIEŃ DO DOSTĘPU DO POLICYJNYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
- DOKONYWANIE REJESTRACJI W KRAJOWYM SYSTEMIE INFORMACJI POLICYJNYCH I INNYCH APLIKACJACH SYSTEMOWYCH
- PROWADZENIE EWIDENCJI SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU KOMENDY W TYM SPRZĘTU POWIERZONEGO I PRYWATNEGO ORAZ SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ W TYM ZAKRESIE
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ŚREDNIE INFORMATYCZNE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy Z ZAKRESU TELEINFORMATYKI
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie Z ZAKRESU INFORMATYKI
- PRAWO JAZDY KATEGORII B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STRZELINIE
UL.WOLNOŚCI 15
57-100 STRZELIN
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
WYNAGRODZENIE BRUTTO 2.589,65 ZŁ. MIESIĘCZNIE+ DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.
OFERTY OTRZYMANE PO TERMINIE LUB PRZESŁANE E-MAIL NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
KANDYDATKI/KANDYDACI, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI DO DALSZYCH ETAPÓW NABORU ZOSTANĄ POWIADOMIENI TELEFONICZNIE LUB E-MAILEM O ICH TERMINIE.
NIE ZWRACAMY NADESŁANYCH DOKUMENTÓW. DOKUMENTY APLIKACYJNE SĄ BRAKOWANE WG OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW. DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONY 717834209