Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie

Ogłoszenie o naborze nr 21947ARCHIWALNE z dnia 08.02.2018 r.

  • Oferty do
    21

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: budżetu

Zespół ds finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Oława

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul.3 Maja 1
55-200 Oława

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań : - Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. - sporadyczne wyjazdy służbowe, - sytuacje stresowe, obsługa klienta, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Urząd zlokalizowany jest na trzecim piętrze w czterokondygnacyjnym budynku, przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko znajduje się w pokoju biurowym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca przy monitorze ekranowym ok. 4 godziny dziennie.

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizowanie rachunkowości finansowej w celu sprawnego realizowania zadań jednostki,
  • Dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki,
  • Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w celu przedstawienia prawidłowości gospodarowania środkami budżetowymi (finansowymi),
  • Dokonywanie bieżącej analizy sposobu gospodarowania majątkiem i środkami budżetowymi w celu sprawnego funkcjonowania jednostki,
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej, w celu prawidłowego rozliczania z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
  • Prowadzenie na bieżąco sprawozdawczości GUS w celu aktualnej informacji o zatrudnieniu i płacach.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne i 3 lata praktyki w księgowości lub średnie ekonomiczne i 6 lat praktyki w księgowości (zgodnie z Art. 54.1 punkt 5 Ustawy o finansach publicznych)
  • staż pracy: 3 lata w obszarze jednostek budżetowych
  • znajomość obsługi komputera, programów księgowych, Płatnik, Trezor,
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości , zamówień publicznych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • znajomość przepisów z z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej i Służby Cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul.3 Maja 1
    55-200 Oława

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

tel. 71 3132132



Liczba odwiedzin: 2835

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie

Udostępnił: Grzegorz Ciszewski

Komórka organizacyjna: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OŁAWIE

Wprowadzono: 08.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×