Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie
Ogłoszenie o naborze nr 21947ARCHIWALNE z dnia 08.02.2018 r.
-
Oferty do
21
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
do spraw: budżetu
Zespół ds finansowo-księgowych
Oława
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul.3 Maja 1
55-200 Oława
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Organizowanie rachunkowości finansowej w celu sprawnego realizowania zadań jednostki,
- Dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki,
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w celu przedstawienia prawidłowości gospodarowania środkami budżetowymi (finansowymi),
- Dokonywanie bieżącej analizy sposobu gospodarowania majątkiem i środkami budżetowymi w celu sprawnego funkcjonowania jednostki,
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej, w celu prawidłowego rozliczania z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
- Prowadzenie na bieżąco sprawozdawczości GUS w celu aktualnej informacji o zatrudnieniu i płacach.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne i 3 lata praktyki w księgowości lub średnie ekonomiczne i 6 lat praktyki w księgowości (zgodnie z Art. 54.1 punkt 5 Ustawy o finansach publicznych)
- staż pracy: 3 lata w obszarze jednostek budżetowych
- znajomość obsługi komputera, programów księgowych, Płatnik, Trezor,
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości , zamówień publicznych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
- znajomość przepisów z z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej i Służby Cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul.3 Maja 1
55-200 Oława
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
tel. 71 3132132