Komenda Powiatowa Policji w Lubinie

Ogłoszenie o naborze nr 59722ARCHIWALNE z dnia 16.01.2020 r.

  • Oferty do
    28

    stycznia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: finansów i zaopatrzenia

Referat Wspomagający



Miejsce wykonywania pracy:

Lubin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Lubinie ul. Traugutta 3 59-300 Lubin

WARUNKI PRACY

stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku KPP w Lubinie przy ul. Traugutta 3. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej oraz kierowanie pojazdem służbowym w 8 godzinnym systemie czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks, ksero oraz samochód służbowy marki DUCATO . W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery architektoniczne – brak wind, podjazdów dla wózków inwalidzkich,

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja zadań związanych z utrzymaniem w stanie sprawności technicznej obiektów budowlanych, prowadzenie drobnych prac budowlanych i konserwatorskich, utrzymanie  czystości i porządku w budynkach Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, obiektach podległych jednostek organizacyjnych oraz terenach przyległych do obiektów Komendy z zachowaniem przepisów bhp oraz prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • Zaopatruje Komendę Powiatową Policji w Lubinie i jednostki jej podległe pod względem materiałowo – technicznyym oraz zapewnienie spełnienia wymogów sanitarno – epidemiologicznych, sprawności działania urządzeń i sprzętu techniki biurowej.
  • Zaopatruje w materiały niezbędne do prowadzenia prac budowlanych,czynności konserwatorskich, materiały techniki policyjnej, środki czystości i materiały niezbędne do utrzymania PDOZ oraz zaopatruje w stemple i pieczęcie urzędowe policjantów i pracowników, właściwie je zabezpiecza i ewidencjonuje.
  • Prowadzenie ewidencji wypadków i kolizji z udziałem pojazdów służbowych użytkowanych w Komendzie oraz sporządzenie meldunków z kolizji wg. ustalonego wzoru i przesłanie ich do Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu.
  • Prowadzeni zaopatrzenie żywnościowo – materiałowe dla osób zatrzymanych w PDOZ i zapewnienia funkcjonariuszom i pracownikom korzystania z należnych im posiłków profilaktycznych  poprzez wydawanie bloczków żywnościowych.
  • Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową środków trwałych,pozostałych środków trwałych i inwentarza żywego oraz dokonuje okresowych uzgodnień stanów ewidencyjnych i uczestniczy w przeprowadzanych spisach z natury.
  • Wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, KPP w Lubinie i jednostek organizacyjnych poprzez wyposażenie budynku w urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze oraz opracowuje analizy, sprawozdania. Zapoznaje  policjantów i pracowników z przepisami p.poż.
  • Odbieranie bloczków mandatów karnych z Izby Skarbowej we Wrocławiu oraz dostarczenie do Izby Skarbowej wykorzystanych bloczków, obsługa Portalu Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów w zakresie niezwłocznego wprowadzania otrzymanych odcinków D lub E mandatów karnych, przed wprowadzeniem do systemu weryfikacja i kontrola prawidłowości ich wypełnienia oraz archiwizacja i rozliczanie ich.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • prawo jazdy kat B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • uprawnienia p.poż,
  • poświadczenie bezpieczeństwa,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
  • kserokopie prawa jazdy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień p.poż.,
  • -poświadczenie bezpieczeństwa,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
    ul. Traugutta 3
    59-300 Lubin
    od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00 do 15,00

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzanena zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - (RODO)

Każdy kandydat przystepujący do postępowania kwalifikacyjnego podaje swoje dane dobrowolnie . Bez podania wymaganych danych i wyrażenia zgody na przetwarzenie danych udział kandydata w naborze nie będzie możliwy. Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Lubinie ul. Traugutta 3 , 59-300 Lubin.. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy jest pod adresem e-mail: iod.kpp@lubin.wr.policja.gov.pl. Dane osoebowe będą przechowywane i przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązukącymi przepisami w zakresie archiwizacji i brakowania dokumentów.Dane osobowe nie są udostepniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzene wyłacznie przez admninistratora danych.

Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także, przenoszenia danych. Żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uzna Pan/Pani ze przetwarzanie Pan/Pani danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data złożenia oferty w komendzie lub data stempla pocztowego). Oświadczenia kandydatów muszą być przez nich podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną telefonicznie powiadomieni o ich terminie. Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone. Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika OIN postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia dającego rękojmię zachowania informacji niejawnych bezpieczeństwa. Przewidywane wynagrodzenie wynikające z mnożnika 1,5933 kwoty bazowej wynosi 3054,26 zł i dodatku za wieloletnią pracę w urzędzie w zależności od stażu prac od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego wynikającego z mnożnika
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. : (0 - 76) 8406-214. KPP w Lubinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych na komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4008

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lubinie

Udostępnił: GRAŻYNA SĘPEK

Komórka organizacyjna: ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 16.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×