Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu

Ogłoszenie o naborze nr 45751ARCHIWALNE z dnia 05.04.2019 r.

  • Oferty do
    19

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

w Sekcji d/s finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Lubań

Adres urzędu:

ul. Podwale 7
59-800 Lubań

WARUNKI PRACY

- praca administracyjna – biurowa w godzinach 7.30-15.30, - narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - praca pod presją czasu, - praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych. - budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety, stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku).

ZAKRES ZADAŃ

  • Sporządzanie list płac funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i do umów zleceń w celu wypłaty uposażeń, wynagrodzeń i innych świadczeń.
  • Ustalanie wysokości należnych składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy w celu sporządzania i terminowego przekazywania deklaracji i składek do ZUS.
  • Ustalanie wysokości należnych podatków w celu sporządzania i terminowego przekazywania do właściwych urzędów deklaracji podatkowych i podatków.
  • Sporządzanie informacji PIT 11 o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy w celu przekazania deklaracji podatnikowi i do Urzędu Skarbowego.
  • Sporządzanie informacji, sprawozdań, deklaracji z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych, podatkowych w celu przekazywania do ZUS, GUS, Urzędu Skarbowego i KW PSP we Wrocławiu.
  • Regulowanie zobowiązań komendy poprzez sporządzanie przelewów w formie elektronicznej z tytułu wypłaty uposażeń, wynagrodzeń, zapłaty za faktury oraz innych dokumentów z których wynika zobowiązanie finansowe dla jednostki.
  • Podpisywanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym w celu ustalenia, że zostały one wystawione w sposób technicznie prawidłowy, zawierają wszystkie elementy prawidłowego dowodu, że ich dane są wolne od błędów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: co najmniej 2 lata
  • - znajomość pakietu MS Office (m.in. Word, Excel)
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w dziale księgowości
  • znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych i Funduszu Pracy
  • znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.04.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu
    ul. Podwale 7
    59-800 Lubań
    W ofercie należy podać numer telefonu kontaktowego

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu tel. 75 722 20 31 wew. 101, e-mail: kpluban@kwpsp.wroc.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 71 368 22 71
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór do KSC – księgowy” osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu
ul. Podwale 7, 59-800 Lubań lub przesłać pocztą. Oferty otrzymane po terminie, nie spełniające wymogów formalnych zostaną odrzucone.

Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej www.strazluban.internetdsl.pl

Nabór odbywać się będzie w następujących etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 25.04.2019r.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – sprawdzian wiedzy i umiejętności, będą poinformowani telefonicznie.
II etap – sprawdzian wiedzy i umiejętności – 07.05.2019r. godz. 10.00
II etap naboru składa się z:
a)   sprawdzian wiedzy – znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, maksymalna ilość punktów – 20 pkt. oraz
b)   sprawdzian umiejętności – znajomość pakietu MS Office (m.in. Word, Excel) – maksymalna ilość punktów – 10 pkt.
Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do III etapu naboru jest uzyskanie w II etapie wyniku większego niż 50% punktów możliwych do uzyskania (50%+1 pkt).
Kandydaci zakwalifikowani do III etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej będą poinformowani telefonicznie.

III etap – rozmowa kwalifikacyjna – 09.05.2019r. godz. 10.00
Komisja przeprowadza rozmowę z kandydatami na podstawie wcześniej przygotowanego zestawu 5 pytań. Wszyscy kandydaci odpowiadają na jednakowe pytania, ustalone przez członków Komisji.
Podczas rozmowy oceniane są umiejętności i kwalifikacje kandydatów na podstawie 4 kryteriów:
a) przygotowanie merytoryczne
b) treść i poprawność wypowiedzi
c) odporność na stres
d) umiejętność prezentacji
Ocena kandydata jest efektem dyskusji członków Komisji oraz wymiany opinii, zaś maksymalna liczba punktów do uzyskania podczas rozmowy kwalifikacyjnej wynosi 20 pkt.

Po III etapie naboru komisja sporządza protokół, w którym wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Powiatowemu Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu celem zatrudnienia wybranego kandydata.

Przewidywany termin zatrudnienia: 26 lipca 2019r.

Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 30 do 15 30 , ul. Podwale 7, 59-800 Lubań 75 722 20 31 wew. 101

Informujemy, że nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Orientacyjna wysokość zarobków – 2800 zł brutto łącznie z wysługą lat pracy.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2935

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu

Udostępnił: Beata Gołowenko

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko d/s kadr

Wprowadzono: 05.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×