Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lubaniu
Ogłoszenie o naborze nr 24026ARCHIWALNE z dnia 15.03.2018 r.
-
Oferty do
17
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
do spraw: pasz i utylizacji
Zespół do spraw pasz i utylizacji.
Lubań
59-800 Lubań ul.Lwówecka 3
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1.Prowadzi sprawy związane z zatwierdzeniem i rejestracją podmiotów zajmujących się produkcją pasz.
- 2.Prowadzi sprawy związane z działaniami w przypadku stwierdzenia niezgodności z prawem paszowym oraz postępowaniami związanymi z nałożeniem kar pieniężnych oraz sankcjami wykroczeniowymi i karami wobec podmiotów zajmujących się produkcją obrotem pasz oraz ubocznymi produktami zwierzęcymi i produktami pochodnymi.
- 3.Pobiera próbki do badań w trybie przepisów dotyczących kontroli jakości zdrowotnej i bezpieczeństwa pasz.
- 4.Prowadzi sprawy związane z nadzorem nad obrotem nawozów organicznych oraz stosowaniem polepszaczy.
- 5.Dokonuje analizę ryzyka i oceny bezpieczeństwa produkcji i obrotu pasz.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
- Posiadanie prawa jazdy kat.B
- Znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
59-800 Lubań ul.Lwówecka 3
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę.Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 75 722 3033