Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

Ogłoszenie o naborze nr 54678ARCHIWALNE z dnia 25.09.2019 r.

  • Oferty do
    7

    października

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: rejestracji dokumentów i statystyki

w Wydziale Kryminalnym



Miejsce wykonywania pracy:

Lubań

Adres urzędu:

ul. Sikorskiego 4

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze, - obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks), - praca siedząca, - stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń w celu ewidencji przestępstw z rejonu lubańskiego,
  • prowadzenie rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowań przygotowawczych w celu ewidencji przestępstw z rejonu lubańskiego,
  • sporządzanie danych statystycznych kryminalnych z postępowań przygotowawczych oraz prezentacji multimedialnej w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o bieżącym stanie przestępczości powiecie,
  • sprawdzanie wprowadzonych danych do systemu KSIP WWW formularzy statystycznych pod względem zgodności danych,
  • prowadzenie magazynu oraz księgi dowodów rzeczowych w celu ewidencji dowodów rzeczowych i przedmiotów, zabezpieczonych w toku prowadzonych postępowań przez KPP w Lubaniu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok przy opracowywaniu planów, statystyk lub przy pracy kancelaryjno - biurowej
  • umiejętność obsługi komputera - posługiwanie się edytorem tekstu i arkuszem kalkulacyjnym,
  • umiejętność analitycznego myślenia, prognozowania, sporządzania prezentacji multimedialnych oraz komputerowego sporządzania zestawień, analiz i ocen
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu
    ul. Sikorskiego 4
    59-800 Lubań
    lub składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,oferta pracy na stanowisko Inspektor ds. rejestracji dokumentów i statystyki" w siedzibie KPP w Lubaniu, w godz. 8:00-15:00.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@luban.wr.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i czasie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianie wiedzy, do których zostali zakwalifikowani przez komisję rekrutacyjną;
- wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1.3911 co daje kwotę 2 666,66 zł brutto i dodatek za staż;
- dodatkowe informacje na temat stanowiska można uzyskać pod nr tel. 757229092;
- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną przekazane do archiwizacji i po upływie okresu ich przechowywania komisyjnie zniszczone;
- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą,
- KPP w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze,
- aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.



Liczba odwiedzin: 3480

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

Udostępnił: Grażyna Przybyła

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.09.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×