Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu
Ogłoszenie o naborze nr 54678ARCHIWALNE z dnia 25.09.2019 r.
-
Oferty do
7
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: rejestracji dokumentów i statystyki
w Wydziale Kryminalnym
Lubań
ul. Sikorskiego 4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń w celu ewidencji przestępstw z rejonu lubańskiego,
- prowadzenie rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowań przygotowawczych w celu ewidencji przestępstw z rejonu lubańskiego,
- sporządzanie danych statystycznych kryminalnych z postępowań przygotowawczych oraz prezentacji multimedialnej w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o bieżącym stanie przestępczości powiecie,
- sprawdzanie wprowadzonych danych do systemu KSIP WWW formularzy statystycznych pod względem zgodności danych,
- prowadzenie magazynu oraz księgi dowodów rzeczowych w celu ewidencji dowodów rzeczowych i przedmiotów, zabezpieczonych w toku prowadzonych postępowań przez KPP w Lubaniu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok przy opracowywaniu planów, statystyk lub przy pracy kancelaryjno - biurowej
- umiejętność obsługi komputera - posługiwanie się edytorem tekstu i arkuszem kalkulacyjnym,
- umiejętność analitycznego myślenia, prognozowania, sporządzania prezentacji multimedialnych oraz komputerowego sporządzania zestawień, analiz i ocen
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu
ul. Sikorskiego 4
59-800 Lubań
lub składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,oferta pracy na stanowisko Inspektor ds. rejestracji dokumentów i statystyki" w siedzibie KPP w Lubaniu, w godz. 8:00-15:00.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@luban.wr.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i czasie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianie wiedzy, do których zostali zakwalifikowani przez komisję rekrutacyjną;
- wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1.3911 co daje kwotę 2 666,66 zł brutto i dodatek za staż;
- dodatkowe informacje na temat stanowiska można uzyskać pod nr tel. 757229092;
- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną przekazane do archiwizacji i po upływie okresu ich przechowywania komisyjnie zniszczone;
- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą,
- KPP w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze,
- aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.