Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Ogłoszenie o naborze nr 58518ARCHIWALNE z dnia 12.12.2019 r.
-
Oferty do
31
grudnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: ds. gospodarki finansowej
w Zespole Wspomagającym KPP w Kłodzku
Kłodzko
Komenda Powiatowa Policji
pl. Chopina 2
57-300 Kłodzko
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie dokumentacji finansowej, związanej z usługami świadczonymi przez biegłych na zasadach określonych w odrębnych przepisach,
- naliczanie policjantom świadczeń pieniężnych określonych przepisami Ustawy o Policji,
- rozliczanie delegacji służbowych policjantom i pracownikom cywilnym,
- przygotowywanie projektów decyzji administarcyjnych w zakresie wydawania/cofania uprawnień do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,
- naliczanie kosztów stawiennictwa świadka,
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do powołania komisji inwentaryzacyjnych,
- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji,
- obsługiwanie Elektronicznego Dziennika Korespondencji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy praca w administracji publicznej
- znajomość obsługi komputera w stopniu podstawiwym (Word, Exel)
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- kreatywność, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w komórkach finansowych
- znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych
- znajomość przepisów Ustawy o Policji
- znajomość przepisów KPA
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
pl. Chopina 2
57-300 Kłodzko
Biuro Podawcze pok. 04A
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku z siedzibą pl. Chopina 2, 57-300 Kłodzko tel. 746473311
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@klodzko.wr.policja.gov.pl tel 746473334
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponujemy wynagrodzenie miesięczne określone mnożnikiem 1,4940, co stanowić będzie kwotę 2.863,91 złotych brutto. Płacimy dodatki stażowe uzależnione od stażu, premie kwartalne oraz nagrody jubileuszowe i nagrody roczne, tzw. 13-stki.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/ne zostaną poinformowani/ne o terminie kolejnego etapu selekcji telefonicznie bądź e-mailem.
UWAGA: LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS /CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE DATĄ ORAZ WŁASNORĘCZNYM PODPISEM
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- postępowanie kwalifikacyjne (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu:
74 647 32 36
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.