Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 23172ARCHIWALNE z dnia 28.02.2018 r.

  • Oferty do
    10

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej

w Zespole Wspomagającym w Komisariacie Policji w Kątach Wrocławskich



Miejsce wykonywania pracy:

Kąty Wrocławskie

Komisariat Policji w Kątach Wrocławskich
ul. 1 Maja 16
55-080 Kąty Wrocławskie

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Praca będzie wykonywana na pierwszej kondygnacji budynku. Praca ma charakter biurowy i będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku nie ma windy, podjazdu oraz toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Podczas pracy na zajmowanym stanowisku istnieje konieczność przemieszczania się między budynkami Komisariatu Policji w Kątach Wrocławskich i budynkami Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.

ZAKRES ZADAŃ

  • ewidencjonowanie dokumentów jawnych w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji,
  • prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowej w jednostce w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji, w tym: zwolnień lekarskich funkcjonariuszy, badań lekarskich, urlopów, list obecności,
  • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej w celu zapewnienia prawidłowego naliczania i wypłaty świadczeń dla funkcjonariuszy oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej delegacji i kosztów dojazdu do służby w celu wypłaty należności,
  • prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie pobierania bloczków mandatowych i rozliczania grzbietów mandatowych w celu sporządzania sprawozdań z nałożonych mandatów karnych,
  • prowadzenie wykazu w celu bieżącej aktualizacja poświadczeń bezpieczeństwa oraz wydawanie wniosków o przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • prowadzenie rejestru depozytów wartościowych i rejestru fałszywych znaków pieniężnych oraz przechowywanie i dokonywanie wpłat zabezpieczonych środków pieniężnych do Prokuratury
  • prowadzenie prac archiwizacyjnych w jednostce oraz komisyjne kwalifikowanie i brakowanie akt w celu prawidłowego zabezpieczenia wytworzonej dokumentacji,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy kancelaryjno - biurowej
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych w środowisku Office

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi: 2370,22 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,2649), dodatek za wysługę lat od 5% do 20%.



Liczba odwiedzin: 3026

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 28.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×