Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Ogłoszenie o naborze nr 9171ARCHIWALNE z dnia 09.03.2017 r.
-
Oferty do
20
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej oraz wspomagania służby kryminalnej i prewencyjnej
w Wydziale do spraw Nieletnich i Patologii
Jelenia Góra
58-500 Jelenia Góra
ul. Armii Krajowej 5
58-500 Jelenia Góra
ul. Nowowiejska 43
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń, rejestru wykroczeń, rejestru postępowań sprawdzających, ewidencji rejestracji kryminalnej i procesowej,
- rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów jawnych w systemie E-Komenda, rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów niejawnych w dzienniku podawczym, rejestrowanie przepisów,
- prowadzenie archiwizacji spraw ostatecznie załatwionych, sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt oraz brakowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie i ekspediowanie poczty wychodzącej poza wydział,
- sporządzanie raz na kwartał wykazu spraw niezałatwionych przez policjantów,
- współuczestniczenie w okresowym sporządzaniu zestawień statystycznych i sprawozdań z zakresu przestępczości nieletnich,
- prowadzenie ewidencji urlopów oraz list obecności funkcjonariuszy wydziału,
- współpraca z sekretariatami Sądów, Prokuratur i innych placówek pomocowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w zakresie pracy biurowej
- znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania karnego, rozdz. 4, 5 i 6,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Policji,
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej
- wysoki poziom kultury osobistej,
- znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii
- znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2016r. , poz. 1167)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Ogniwa Prezydialnego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze
ul. Nowowiejska 43
58-500 Jelenia Góra
parter
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie pracownika/pracownicy może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny podmiot. W ofercie należy podać adres e-mail lub telefon. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub elektroniczną. Aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nabór jest prowadzony z uwzględnieniem równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.