Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 26311ARCHIWALNE z dnia 26.04.2018 r.

  • Oferty do
    8

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: prowadzenia akt osobowych funkcjonariuszy Policji oraz obsługi kancelaryjno - biurowej

w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze



Miejsce wykonywania pracy:

Jelenia Góra

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
ul. Nowowiejska 43
58-500 Jelenia Góra

WARUNKI PRACY

Praca na 2 piętrze budynku, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks. W budynku brak windy, podjazd tylko na parter budynku, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku. Obsługa klientów zewnętrznych.Czas pracy według Ustawy o Służbie Cywilnej.

ZAKRES ZADAŃ

  • Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy Policji, a po zakończeniu służby w Policji przekazywanie kompletnych akt funkcjonariuszy do archiwum jednostki nadrzędnej
  • Rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów jawnych oraz ich ostateczne zakończenie w systemie E-Komenda, rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów niejawnych w dzienniku podawczym
  • Udzielanie informacji o naborze do służby w Policji, przyjmowanie oraz weryfikowanie dokumentów osób ubiegających się o przyjęcie do służby, przekazywanie kompletnych wniosków wraz załącznikami do jednostki nadrzędnej
  • Przygotowywanie rozkazów o wyróżnieniu, przekazywanie ich do komórki finansowej, bieżące wprowadzanie do Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)
  • Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, dodatkowych i zwolnień z zajęć służbowych kadry kierowniczej Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze oraz uzupełnianie w tym zakresie modułu absencja w Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP)
  • Prowadzenie ewidencji aktów prawnych, ich przechowywanie, aktualizacja i archiwizacja
  • Prowadzenie archiwizacji spraw ostatecznie załatwionychw przez Zespół Kadr i Szkolenia, sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt oraz brakowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata w pracy kancelaryjno - biurowej,
  • Znajomość Ustawy o Policji
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość Zarządzenia nr 93 MSWiA z 17 grudnia 2007 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji
  • Znajomość Zarządzenia nr 26 Komendanta Głównego Policji z 19 lutego 2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji
  • Znajomość Zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji
  • Znajomość Zarządzenia nr 678 Komendanta Głównego Policji z 17 czerwca 2005 r. w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem słuzbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych
  • Znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 września 2014 r. w sprawie nagród i zapomóg dla policjantów oraz tworzenia funduszu nagród i zapomóg dla policjantów
  • Znajomość rozporządzenia MSW z dnia 19 września 2014 r. w sprawie urlopów policjantów
  • Rzetelność
  • Terminowość
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Referatu Prezydialnego
    Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze
    ul. Nowowiejska 43
    58-500 Jelenia Góra
    parter

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
O zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci będą informowani telefonicznie, w związku z tym w dokumentach należy podać numer telefonu kontaktowego. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna). Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości na podstawie dokumentów wymienionych w części "Wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty własnoręcznie podpisane. Życiorys/cv, list motywacyjny muszą zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń oraz złożone a nieopatrzone własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Kancelarii Referatu Prezydialnego KMP w Jeleniej Górze. Długość i rodzaj stażu pracy musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów.
Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. Komendant Miejski Policji w Jeleniej Górze nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Komendant Miejski Policji w Jeleniej Górze z siedzibą ul. Nowowiejskiej 43, 58-500 Jelenia Góra. Dane osobowe kandydatów/kandydatek będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko starszego inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. Kandydaci/kandydatki dane osobowe podają dobrowolnie, jednocześnie godząc się na ich przetwarzanie. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych. Kandydaci/kandydatki mają prawo do odstępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.



Liczba odwiedzin: 3095

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze

Udostępnił: Agnieszka Sochacka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 26.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×