Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 18440ARCHIWALNE z dnia 24.11.2017 r.
-
Oferty do
5
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administracyjno-biurowych
Delegatura w Jeleniej Górze
Jelenia Góra
Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 12
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Plac Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego
- rejestracja korespondencji wpływającej
- wysyłka korespondencji
- sporządzanie opisu rachunków księgowych i zestawień delegacji
- gospodarowanie materiałami biurowymi i ewidencja ich rozchodu
- wykonywanie innych zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu Delegatury
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu sekretariatu
- sprawna obsługa programów komputerowych (program tekstowy, arkusz kalkulacyjny)
- znajomość zasad rozliczania delegacji służbowych
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- dobra organizacja pracy
- umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających staż pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Wydział Organizacyjny pok. 2009 ( II piętro)
pl. Powstańców Warszawy 1
50 – 153 Wrocław
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne powinny zostać przesłane w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z adnotacją „Oferta pracy na stanowisko referenta ds. administracyjno-biurowych ”. Kandydaci, których dokumenty spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o kolejnym etapie naboru pisemnie oraz na podany adres e-mail.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 71/ 340-62-96