Archiwum Państwowe we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 23479ARCHIWALNE z dnia 06.03.2018 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

archiwista

do spraw: udostępniania, opracowywania zasobu archiwalnego i nadzoru

Archiwum Państwowe we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze



Miejsce wykonywania pracy:

Jelenia Góra

58-500 Jelenia Góra
ul. Płk. Wacława Kazimierskiego 3

Adres urzędu:

50-215 Wrocław
ul. Pomorska 2

WARUNKI PRACY

- praca biurowa i fizyczna w siedzibie Archiwum, - praca na wysokości do 3 metrów w magazynach archiwalnych, - w magazynach archiwalnych kontakt z kurzem archiwalnym i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt, - użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka), - stanowisko zlokalizowane jest na parterze urzędu, - magazyny archiwalne znajdują się na I i II piętrze (jest winda), - budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie zasobu archiwalnego, sporządzanie inwentarzy
  • rozpatrywanie i wykonywanie kwerend
  • przeprowadzanie kontroli archiwów zakładowych i konsultacje archiwalne
  • udostępnianie zasobu archiwalnego w czytelni
  • prowadzenie kancelarii Oddziału
  • prace naukowe, popularyzacja zasobu i edukacja archiwalna (w tym przygotowywanie wystaw)
  • prace magazynowe przy zasobie archiwalnym

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie i policealne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w archiwum (w tym zakładowym) lub w obszarze zarządzania dokumentacją
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe historyczne - specjalność archiwalna / zarządzanie dokumentacją
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka niemieckiego
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe we Wrocławiu
    ul. Pomorska 2
    50-215 Wrocław
    sekretariat I piętro p. 112 (w godzinach od 8.00 do 15.00)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

- Życiorys, list motywacyjny i wymagane oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.
- Oferty niekompletne niespełniające wymagań niezbędnych oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby zakwalifikowanie do naboru zostaną powiadomione e-mailem ub telefonicznie o terminie postępowania związanego z naborem.
- Dokumentów nie odsyłamy.
- Oferty złożone po terminie, niekompletne oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 71 328-81-01 wew. 43



Liczba odwiedzin: 3062

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe we Wrocławiu

Udostępnił: Renata Kaleta

Komórka organizacyjna: Dział Administracyjno-Gospodarczy

Wprowadzono: 06.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×