Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu
Ogłoszenie o naborze nr 57203ARCHIWALNE z dnia 09.11.2019 r.
-
Oferty do
10
stycznia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor nadzoru budowlanego
do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru budowlanego w Bolesławcu .
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 2 59-700 Bolesławiec
Bolesławiec
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 2
59-700 Bolesławiec
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane zastrzeżonych do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego
- wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych w zakresie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz prawidłowości przebiegu procesu budowlanego w tym kontrole budów i obiektów budowlanych
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach samowoli budowlanej oraz samowolnego wykonywania robót budowlanych
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie
- prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych i przygotowanie projektów decyzji w tym zakresie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie średnie budowlane lub architektoniczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- uprawienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi komputera MS Office
- odporność na stres
- umiejętność analitycznego myślenia
- prawo jady kat. B
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowy
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe wykształcenie wyższe budowlane lub architektoniczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenie w administracji publicznej ( nadzór budowlany, administracja architektoniczno-budowlana ),
- kompetencje w zakresie inicjatywy i samodzielności, skutecznej komunikacji, umiejętności współpracy w grupie, rzetelność, terminowość
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B
- • kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- -
- -
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 2 , 59-700 Bolesławiec
Dokumenty należy składać w kopertach zamkniętych z dopiskiem " nabór na stanowisko Inspektora nadzoru budowlanego"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu pl.Marszałka Piłsudskiego nr 2 59-700 Bolesławiec
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Mariusz Oliwa - telefonicznie: 783 445 919 lub e-mailem na adres: m.oliwa@powiatboleslawiecki.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o pracę, przy uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody, techniki, które będą stosowane podczas naboru to: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna i / lub sprawdzian wiedzy
Kandydaci proszeni są o podaniu numeru telefonu.
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane ( liczy się data wpływu do PINB).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowane telefonicznie lub w przypadku braku kontaktu e-mailowo o kolejnych etapach naboru.
Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy można uzyskać pod
numerem telefonu 75 612 17 96 lub 75 612 17 97 od poniedziałku do piątku w godzinach od. 10.00- 14.00
Przewidywany początek zatrudnienia : 01.03.2020 r.