Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Ogłoszenie o naborze nr 38215ARCHIWALNE z dnia 21.11.2018 r.

  • Oferty do
    2

    grudnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

w Podzespole Administracyjno - Gospodarczym Zespołu Wspomagającego



Miejsce wykonywania pracy:

Bolesławiec

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
ul. Zygmunta Augusta 20
59-700 Bolesławiec

WARUNKI PRACY

praca w siedzibie urzędu (parter), wymaga przemieszczania między pietrami (brak wind/podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanej toalety) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, praca

ZAKRES ZADAŃ

  • - prowadzenie dokumentacji w sprawach mieszkaniowych w celu realizacji uprawnień funkcjonariuszy wynikających z ustawy o Policji, w tym przygotowywanie listy osób uprawnionych do świadczeń pieniężnych w tym zakresie,
  • prowadzenie postępowań w sprawie szkód w mieniu
  • prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i wyposażenia kwaterunkowego, gospodarczego i druków ścisłego zarachowania,
  • prowadzenie ewidencji i zapoatrywanie jednostki w sprzęt mundurowy (kamizelki i inne elementy odblaskowe umundurowania), materiały techniki policyjnej, materiały biurowe, chemię gospoadrczą i odzież roboczą,
  • organizowanie przeglądów urządzeń do badań na zawartość alkoholu w organizmie człowieka oraz radarowych mierników prędkości w celu zapewnienia ich sprawności technicznej i ważności homologacji,
  • prowadzenie ewidencji wniosków funkcjonariuszy ubiegających się o zwrot kosztów dojazdu do słuzby i naliczanie świadczeń z tego tytułu,
  • prowadzenie gospodarki mandatowej w systemie Izby Skarbowej,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie posiłków prpfilaktycznych oraz napojów chłodzących dla funkcjonariuszy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 6 miesięcy pracy w administracji
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejetność redagowania pism,
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejetność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Internet
  • znajomośc rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
  • znajomość ustawy o Policji (Rozdział 8)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.12.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Zygmunta Augusta 20
    59-700 Bolesławiec
    w kopercie z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - inspektor Podzespołu Administracyjno - Gospodarczego".

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Zespół Kadr i Szkolenia KPP Bolesławiec
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie 2 733,75 zł brutto miesięcznie wynikające z kwoty bazowej 1873,84 zł i mnożnika 1,4589 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów),
rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2776

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Udostępnił: Magdalena Konwa

Komórka organizacyjna: ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 21.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×