Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Ogłoszenie o naborze nr 20025ARCHIWALNE z dnia 29.12.2017 r.

  • Oferty do
    8

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno - gospodarczych

w Podzespole Administracyjno - Gospodarczym Zespołu Wspomagajacego



Miejsce wykonywania pracy:

Bolesławiec

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
ul. Zygmunta Augusta 20
59-700 Bolesławiec

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie urzędu, - stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - występowanie uciążliwych warunków: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji w sprawach mieszkaniowych w celu realizacji uprawnień funkcjonariuszy wynikających z ustawy o Policji, w tym przygotowywanie listy osób uprawnionych do świadczeń pieniężnych w tym zakresie,
  • prowadzenie postępowań w sprawie szkód w mieniu,
  • prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i wyposażenia kwaterunkowego, gospodarczego i druków ścisłego zarachowania,
  • prowadzenie ewidencji i zaopatrywanie jednostki w sprzęt mundurowy (kamizeli i inne elementy odblaskowe umundurowania), materiały techniki policyjnej, materiały biurowe, chemię gospodarczą i odzież roboczą,
  • organizowanie przeglądów urządzeń do badań na zawartość alkoholu w organizmie człowieka oraz radarowych mierników prędkości w celu zapewnienia ich sprawności technicznej i ważności homologacji,
  • prowadzenie ewidencji wniosków funkcjonariuszy ubiegających się o zwrot kosztów dojazdu do służby i naliczanie świadczeń z tego tytułu,
  • prowadzenie rejestru umów. Analiza oraz opis faktur pod względem zgodności wykonanej usługi z umową,
  • prowadzenie gospodarki mandatowej w systemie Izby Skarbowej,
  • analiza zużycia mediów oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu SRE,
  • ewidencjonowanie i rozliczanie posiłków profilaktycznych oraz napojów chłodzących dla funkcjonariuszy,
  • prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność redagowania pism,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Internet)
  • znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej - Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji,
  • znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej,
  • znajomość ustawy o Policji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Zygmunta Augusta 20
    59-700 Bolesławiec
    z dopiskiem oferta zatrudnia w korpusie służby cywilnej - inspektor Podzespołu Administracyjno - Gospodarczy

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie: 2 733,75 zł brutto miesięcznie wynikające z kwoty bazowej 1873,84 zł i mnożnika 1,4589 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów)
- rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 75/ 64 96 258.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3396

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

Udostępnił: Magdalena Konwa

Komórka organizacyjna: ZESPÓŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 29.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×