Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie
83-110 Tczew ul. 30 Stycznia 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 75761 / 12.03.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: finansowo-kadrowych zespół ds. finansowo-księgowych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tczewie
  • Dysponuje środkami pieniężnymi, budżetowymi zgodnie z przepisami dotyczącymi budżetu państwa oraz innymi środkami będącymi w dyspozycji Inspektoratu
  • Prowadzi sprawy związane z naborem do służby cywilnej oraz nawiązywaniem, trwaniem i rozwiazywaniem stosunku pracy
  • sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym rachunki przedłożone przez Urzędowych Lekarzy Weterynarii
  • Prowadzi sprawy i dokumentacje związane z zaopatrzeniem i wyposażeniem Inspektoratu
  • Sporządza sprawozdania na potrzeby Służby Cywilnej, Głównego Urzędu Statystycznego, Komisji Europejskiej, Zamówień Publicznych oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
  • Opracowuje decyzje, upoważnienia oraz umowy Urzędowych Lekarzy Weterynarii
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą samochodów służbowych Inspektoratu, w tym wydaje i przyjmuje karty drogowe, delegacje i dba o ubezpieczenia komunikacyjne, okresowe przeglądy techniczne, jak i naprawy, remonty
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących służby cywilnej, Inspekcji Weterynaryjnej oraz finansów publicznych. Znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Inspektoratu. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. 

Wejście do budynku po pięciu stopniach - brak windy.

Łazienki nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Narzędzia i materiały do pracy tj. komputer, drukarka, telefon komórkowy, telefon stacjonarny oraz niszczarka.

 

Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 22 marca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75761"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie
ul. 30 Stycznia 29
83-110 Tczew
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
58 531-15-53
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Tu mozesz zapoznac się z Naszą Polityką Ochrony Danych oraz klauzulami informacyjnymi: 

    https://piwtczew.pl/rodo/

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie

Udostępnił: Patryk Malowany

Komórka organizacyjna: PIW Tczew

Wprowadzono: 12.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×