Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
70-560 Szczecin ul. Grodzka 1/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 146682 / 10.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: kwatermistrzowskich Wydział Kwatermistrzowski
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji oraz obsługa proceduralna postępowań o udzielania zamówień publicznych w tym m. in. sporządzanie dokumentacji postępowań (ogłoszenia o zamówieniach, dokumenty zamówienia, zapytania ofertowe, protokoły), udział w pracach komisji przetargowych, przygotowanie korespondencji w ramach prowadzonego postępowania (wykorzystując dedykowane zamówieniom publicznym platformy zakupowe), przygotowanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i aktualizacją umów z podmiotami realizującymi dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz komendy w uzgodnieniu z radcą prawnym.
  • Udział przy planowaniu i realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie, szczególnie w zakresie: nadzoru nad wykonawstwem inwestycji i dokonywaniem rozliczeń finansowo-materiałowych, sporządzania umów i dokumentacji sprawozdawczej.
  • Prowadzenie obowiązujących dokumentacji, ewidencji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań.
  • Udział w kursach i szkoleniach doskonalących.
  • Współudział w realizacji zadań w ramach wydziału kwatermistrzowskiego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zamówień publicznych
  • Posiadanie wiedzy, dot. platform zakupowych dedykowanych zamówieniom publicznym.
  • Znajomość: ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Ochotniczych Strażach Pożarnych, ustawy o Ochronie Przeciwpożarowej, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy Kodeks Pracy, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym pakietu MS Office.
  • Zdolność do analitycznego myślenia.
  • Odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność organizowania pracy własnej.
  • Pracownikiem urzędu państwowego nie może być osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych.
  • Ukończone szkolenie/szkolenia w zakresie stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub dyscypliny o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych lub Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Spółek Handlowych lub elektronizacji procesu udzielania zamówień publicznych.
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
w siedzibie tut. jednostki oraz w terenie. Możliwość wyjazdów służbowych.

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Pomieszczenia jednostki są ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).

Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.) Praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz termin rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kmpsp-szczecin (zakładka „wyniki naboru”) w dniu 22 stycznia 2025 r.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1) Weryfikacja złożonych przez kandydatów dokumentów pod względem formalnym - na podstawie zapisów ogłoszenia.

2) Rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-02-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 20 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146682"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
ul. Grodzka 1/5
70-560 Szczecin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
91 434 84 04
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    - Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej (70-560 Szczecin, ul. Grodzka 1/5, tel. 91434 8404, fax. 91434 8405, e-mail biuro@straz.szczecin.pl

    - Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 914808809, fax. 91 4808802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru do służby w PSP na stanowisko starszy inspektor ds. kwatermistrzowskich.

    Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej 70-560 Szczecin, ul. Grodzka 1/5, tel. 91434 8404.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru.

    Uprawnienia:

    - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    - podstawa prawna przetwarzania danych: art. 28 ustawy o Państwowej Straży   Pożarnej.

    - inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie

Udostępnił: Agata Wronka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 10.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×