Biuro - zdjęcie 2
Urząd Morski w Szczecinie
70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 85671 / 08.10.2021
Dołącz do nas jako:

główny inspektor

Do spraw: Inspekcji Statków w Inspektoracie Państwa Bandery i Państwa Portu (FSC/PSC )
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje i kieruje pracą wydziału i podległymi mu pracownikami w celu prawidłowego wykonywania zadań przydzielonych Inspektoratowi.
  • Wydaje odpowiednie dokumenty okrętowe w imieniu Dyrektora Urzędu zgodnie z posiadanym upoważnieniem w celu wypełnienia obowiązku nałożonego na organ inspekcyjny przez obowiązujące akty prawne.
  • Nadzoruje planowanie i przeprowadzanie inspekcji, zgodnie z wytycznymi Memorandum Paryskiego i dyrektywą Unii Europejskiej dla realizacji celów inspekcyjnych.
  • Nadzoruje przeprowadzanie audytów systemów zarządzania bezpieczeństwem (kodeks ISM) i stacji atestacji, załadowców kontenerów oraz weryfikacji kodeksu ISPS, na pokładach statków, w biurze armatora oraz siedzibie załadowcy, w celu potwierdzenia ich zgodności z wymogami kodeksów oraz innych przepisów i wydania lub potwierdzenia wynikających z nich dokumentów.
  • Sprawuje nadzór nad wprowadzanym do obrotu lub oddanym do użytku wyposażeniem morskim oraz rekreacyjnymi jednostkami pływającymi i skuterami wodnymi w celu realizacji zadań wynikających z przepisów o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku.
  • Opiniuje akty prawa krajowego i międzynarodowego dotyczące kwestii bezpieczeństwa i życia na morzu w celu podniesienia jakości przepisów prawnych i podniesienia bezpieczeństwa żeglugi. Wdraża zalecenia IMO, dyrektyw Unii Europejskiej i Memorandum Paryskiego dotyczące bezpieczeństwa żeglugi w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi.
  • Opracowuje i nadzoruje procedury systemu zarządzania jakością obowiązujące w Urzędzie w części dotyczącej inspekcji statków w celu wypełnienia nałożonego ustawą o bezpieczeństwie morskim obowiązku dot. funkcjonowania systemu zarządzania jakością.
  • Opracowuje zbiorcze analizy i sprawozdania dotyczące stanu bezpieczeństwa podległych statków wraz z wnioskami w celu przekazania ich wszystkim uprawnionym organom administracji morskiej i rządowej.
  • Przeprowadza ocenę stanu bezpieczeństwa inspekcjonowanych statków w celu stwierdzenia czy spełniają wymogi konwencji oraz innych odpowiadających im przepisów.
  • Współpracuje z innymi wydziałami Urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem ludzi, statków i ochroną środowiska morskiego w celu poprawy bezpieczeństwa i zapewnienia ochrony środowiska.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o profilu morskim lub budownictwa okrętowego
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata Administracja morska lub praca na statkach morskich lub praca w Towarzystwach Klasyfikacyjnych
  • Dyplom morski na poziomie zarządzania w dziale pokładowym lub inżyniera budowy okrętów
  • Umiejętność kierowania zespołem ludzi
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość obsługi komputera
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Audytor ISM, audytor ISO 9001
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca w terenie,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie naciskami grup przestępczych,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb niepełnosprawnych,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin dziennie.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. 
  • Wynagrodzenie zasadnicze: 6300,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • kopia dyplomu morskiego na poziomie zarządzania w dziale pokładowym lub inżyniera budowy okrętów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 20 października 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 85671"
na adres:

W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV-2 dokumenty należy przesyłać na adres:
Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

inf. dotyczące naboru - tel. 91 44 03 456
inf. dotyczące wyniku naboru - tel. 91 44 03 456.
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 4403-309, email - IOD@ums.gov.pl.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Morski w Szczecinie

Udostępnił: Izabela Kurczak

Komórka organizacyjna: Wydział Spraw Pracowniczych

Wprowadzono: 08.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×