główny inspektor
Do spraw: Inspekcji Statków w Inspektoracie Państwa Bandery i Państwa Portu (FSC/PSC )z niepełnosprawnościami
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia prawa jazdy kat. B
- kopia dyplomu morskiego na poziomie zarządzania w dziale pokładowym lub inżyniera budowy okrętów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 20 października 2021
W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV-2 dokumenty należy przesyłać na adres:
Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
inf. dotyczące naboru - tel. 91 44 03 456
inf. dotyczące wyniku naboru - tel. 91 44 03 456.
- Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu