Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach
74-200 Pyrzyce ul.Młodych Techników 5A
print as PDF
Ogłoszenie nr 149798 / 20.03.2025
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Do spraw: finanse jednostki, sprawy kadrowo-płacowe, sprawozdawczość Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach
#administracja publiczna #budownictwo #budżet
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości zgodnie z obowiązującą ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi (prowadzenie i księgowanie kont bankowych)
  • prowadzenie gospodarki finansowej, w tym opracowywanie planów finansowych
  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej
  • prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo – płacowej (pełny skład osobowy jednostki: 3 ¼ etatu)
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych
  • rozliczenia z ZUS-em programem Płatnik
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym, przygotowywanie informacji PIT
  • prowadzenie spraw kadrowych (akta osobowe, urlopy, listy obecności)
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • inne polecenia kierownika jednostki wynikające z danego stanowiska
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Staż pracy w tym min. 2 lata na stanowisku związanym z księgowością
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość zasad księgowości budżetowej i sektora finansów publicznych
  • znajomość naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • znajomość przepisów w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych
  • znajomość obsługi programów finansowo - księgowych i kadrowo - płacowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
  • obsługa bankowości elektronicznej
  • znajomość zasad rachunkowości budżetowej
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy
  • umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja czasu pracy,
  • ogólna znajomość zakresu działalności nadzoru budowlanego
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Nagrody jubileuszowe po osiągnieciu wymaganego stażu pracy.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne.
  • Nagrody uznaniowe
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, II piętro budynku przy ul. Młodych Techników 5A w Pyrzycach.

Budynek na obrzeżach miasta Pyrzyce, bez windy,  będący siedzibą również innych podmiotów.

Parking przed budynkiem, na terenie o ograniczonym dostępie (dojazd dla pracowników zespołu szkół i firm).  Praca w 2-osobowym pomieszczeniu oświetlonym światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy komputerze przenośnym i mobilna w przypadku niezbędnych kontaktów z wydziałami finansowo - księgowymi Starostwa Powiatowego w Pyrzycach.

Możliwość pracy w systemie hybrydowym (w tym przekazywania i podpisywania dokumentów zdalnie -drogą mailową lub osobiście). 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap rekrutacji: sprawdzenie ofert pod względem formalnym

II etap rekrutacji: rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  • kopie referencji (jeżeli kandydat je posiada) z klauzulą „za zgodność z oryginałem”,
calendar icon

Aplikuj

do 4 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach, ul. Młodych Techników 5A, II piętro
w godzinach:
w poniedziałki od godz. 7.00 do 17.00; we wtorki, środy i czwartki od godz. 7.00 do 15.00; w piątki od od godz. 7.00 do 15.00

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
biuro: tel. 91 443 50 70
tel. kom. 502 283 767
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.04.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach, z siedzibą: ul. Młodych Techników 5A, 74-200 Pyrzyce; biuro: tel. 91 443 50 70, tel. kom. 502 283 767
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych Pani Renata Zarzycka, tel. 693-536-797
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Podmiotem przetwarzającym dane osobowe w zakresie IT jest Firma LuxPC Piotr Kopczyński z siedzibą w Stargardzie, ul. Mickiewicza 5a/2-3, 73-110 Stargard
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach

Udostępnił: Małgorzata Pruchnicka

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Wprowadzono: 20.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×