Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie
75-738 Koszalin Ul. Strażacka 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 137826 / 17.05.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: BHP Samodzielne Stanowisko ds. BHP
#BHP
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  •  sporządza i prowadzi na bieżąco niezbędną dokumentację przewidzianą przepisami bhp
  •  bierze udział w komisji przeprowadzającej kontrole warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów, dot. bhp oraz realizacji obowiązków i zadań z zakresu bhp i bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  •  bierze udział w dochodzeniach powypadkowych, opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków, zachorowalności na choroby zawodowe oraz kontrola realizacji tych wniosków
  •  zgłasza wnioski, dot. wymagań bhp i ergonomii: w obiektach, projektach inwestycyjnych i modernizacyjnych, stanowiskach służby i pracy, podczas szkolenia pożarniczego, działań ratowniczych
  •  przeprowadza szkolenia w zakresie bhp dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  •  współpracuje z komórkami i jednostkami: dla zapewnienia odpowiedniego poziomu szkolenia bhp, w zakresie profilaktyki zdrowotnej, w zakresie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia i uciążliwych oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami
  •  opiniuje szczegółowe instrukcje, dot. bhp na poszczególnych stanowiskach pracy
  •  doradza w zakresie obowiązujących zasad i przepisów bhp
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie kierunkowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Staż pracy co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok Staż pracy na stanowisku BHP w zakładzie powyżej 100 osób, sumienność, samodzielność, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel.
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,
- możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń,
- kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
- narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner,
- praca na  II piętrze budynku,
- pomieszczenie ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne),
- występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:

I etap – weryfikacja dokumentów,

II etap – sprawdzian wiedzy,

III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Weryfikacja dokumentów: imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń (II piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kmpsp-koszalin w dniu 24 czerwca 2024 r.

Sprawdzian wiedzy odbędzie się w dniu 25 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie. Wyniki ze sprawdzianu wiedzy opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń (II piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kmpsp-koszalin w dniu 26 czerwca 2024 r.

Rozmowa kwalifikacyjna  odbędzie się w dniu 27 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie. Wyniki rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń (II piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej ww.gov.pl/web/kmpsp-koszalin w dniu 28 czerwca 2024 r.

Po zakończeniu rozmowy kwalifikacyjnej członkowie Komisji Rekrutacyjnej podejmują decyzję  o wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawiają Komendantowi Miejskiemu PSP w Koszalinie, celem zatrudnienia wybranego kandydata, a także wskazują wśród tych kandydatów osoby niepełnosprawne.

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze upowszechnia informację o wynikach naboru poprzez umieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, tablicy ogłoszeń (II piętro) w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej ww.gov.pl/web/kmpsp-koszalin.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 21 czerwca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137826"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie
ul. Strażacka 8
75-738 Koszalin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
94 34 55 229
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział
    w naborze.

    ·         Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
    (75-738 Koszalin, ul. Strażacka 8, tel. 94 3455200, fax. 94 3455250, e-mail: kmpsp@kmpsp.koszalin.pl.

    ·         Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808809, fax. 91 4808802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).

    ·         Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    ·         Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
    75-738 Koszalin, ul. Strażacka 8, tel. 94 3455200.

    ·         Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

    ·         Uprawnienia:

    o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

    o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    ·         Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie

Udostępnił: Piotr Kabata

Komórka organizacyjna: MR

Wprowadzono: 17.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×