Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
72-300 Gryfice ul. Mickiewicza 19
print as PDF
Ogłoszenie nr 131242 / 07.12.2023
Dołącz do nas jako:

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Do spraw: Ochrony Informacji Niejawnych Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie postępowań sprawdzających w zakresie i sposobie określonym przez ustawę o Ochronie Informacji Niejawnych wobec funkcjonariuszy, pracowników Policji oraz kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby i pracy w Policji;
  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego;
  • zapewnienie ochrony fizycznej jednostki organizacyjnej;
  • dokonywanie kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji;
  • przeprowadzanie okresowo kontroli ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;
  • opracowywanie planów ochrony jednostki organizacyjnej i nadzorowanie ich realizacji;
  • opracowanie planów ochrony informacji niejawnych;
  • sprawowanie nadzoru nad ochroną systemów i sieci teleinformatycznych
  • prowadzenie rejestrów akt postępowań sprawdzających, wydanych poświadczeń bezpieczeństwa, odmów wydania poświadczeń bezpieczeństwa, umorzonych postępowań sprawdzających;
  • wydawanie rozstrzygnięć w postępowaniach sprawdzających;
  • szkolenie funkcjonariuszy i pracowników jednostki w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  • opracowywanie projektów stosownych decyzji, zwłaszcza w sprawie funkcjonowania kancelarii tajnej, w sprawie określenia szczegółowych wymagań w zakresie ewidencji, sposobu postępowania i obiegu dokumentów niejawnych;
  • podejmowanie czynności zmierzających do wyjaśnienia okoliczności związanych z naruszeniem przepisów o ochronie informacji niejawnych;
  • sprawowanie nadzoru nad pracą kancelarii tajnej;
  • dokonywanie sprawdzeń w KCIK;
  • dokonywanie sprawdzeń i rejestracji operacyjnych na podstawie sporządzonych druków w komputerowej bazie danych SNP;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy;
  • prowadzenie rejestru wydanych pieczątek numerycznych -referentek,
  • prowadzenie systemu PARKING - pojazdów zabezpieczonych przez Policję.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o Policji w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pełnomocnika ds.ochrony informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomośc ustawy o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów -nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawo lub administracja,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok ochrona informacji niejawnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Zdolności analityczne
  • Asertywność
  • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, przeprowadzone przez ABW
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno-biurowym, jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 w pełnym wymiarze czasu pracy, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy :

Budynek Komendy Powiatowej Policji w Gryficach przy ul. Mickiewicza 19 Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe,sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Gryficach przed upływem tego terminu.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • życiorys
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • Oświadczenie o tym,że w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych,
calendar icon

Aplikuj

do 18 grudnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131242"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
ul. Mickiewicza 19
72-300 Gryfice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477822582
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.12.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE 9 (RODO).

    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Komendzie Powiatowej Policji w Gryficach jest Komendant Powiatowy Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19, 72-300 Gryfice.

    Inspektorem ochrony danych Kierownik Kancelarii Tajnej Zespołu ds.Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, tel: 477822507, e-mail: iod.kpp.gryfice@sc.policja.gov.pl.

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach ul. Mickiewicza 19, 72-300 Gryfice.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez przez czas wynikająscy z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:

    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    - prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej;
    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 list a RODO.
    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach

Udostępnił: Jolanta Piotrowicz

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.12.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×