Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie
77-400 Złotów ul. Bolesława Domańskiego 48A
print as PDF
Ogłoszenie nr 131169 / 06.12.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: technicznych Sekcja kwatermistrzowska, techniki i łączności
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • administruje i zapewnia utrzymanie we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów, pomieszczeń, pojazdów i sprzętu ratowniczego KP PSP w Złotowie, a także planuje i realizuje dostawy i remonty w tym zakresie;
  • opracowuje plan potrzeb w zakresie wydatków materiałowo – technicznych i wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego;
  • przeprowadza roczne przeglądy pojazdów i sprzętu jednostek Ochotniczych Staży Pożarnych;
  • prowadzi gospodarkę częściami zamiennymi i smarami;
  • nadzoruje wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych;
  • systematyczne analizuje potrzeby w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z JRG priorytetów w tym zakresie;
  • prowadzi postępowania wyjaśniające związane ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzoruje procedury postępowań odszkodowawczych;
  • dokonuje zakupów i zapewnia dostawę sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług, uwzględniając procedury wynikające z ustawy „Prawo zamówień publicznych” oraz „ustawy o finansach publicznych”
  • analizuje prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne Komendy Powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  • rozlicza karty drogowe pojazdów KP PSP Złotów;
  • zleca wykonanie okresowych badań i legalizacji sprzętu pożarniczego i specjalistycznego w wymaganych terminach;
  • na bieżąco analizuje stan techniczny sprzętu gaśniczego i specjalistycznego;
  • sporządza informacje, analizy, harmonogramy i sprawozdania z zakresu logistyki;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • nieposzlakowana opinia
  • znajomość obsługi komputera oraz pakietów MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej
  • umiejętność weryfikacji dokumentów pod względem formalno - rachunkowym
  • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • czas pracy w godzinach 7:30 – 15:30
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-stka”
  • nagrody jubileuszowe
  • nagrody uznaniowe
  • możliwość  przystąpienia do Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych np. pieniężne świadczenia świąteczne
  • dofinasowanie do wypoczynku pracowników
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca na stanowisku administracyjno – biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,
  • Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin na dobę,
  • Praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej,
  • Praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowywanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane  do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych,
  • Pomieszczenia klimatyzowane,
  • Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, na tej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników,
  • Zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą,
  • Pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze), brak windy,  podjazd do budynku Komendy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, konieczność poruszania się po budynku, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I - weryfikacja dokumentów pod względem formalnym w dniu 19 grudnia 2023 r. (bez udziału kandydata)

etap II - rozmowa kwalifikacyjna w dniu 21 grudnia 2023 r. (zostaną podane indywidualne godziny dla kandydatów)

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-02-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy kategorii B
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 18 grudnia 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. B. Domańskiego 48a
77 – 400 Złotów

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7719903
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.12.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULE INFORMACYJNA
    dot. naboru do pracy na stanowisko w korpusie służby cywilnej

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    1. Administrator danych osobowych:
    Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie (77-400 Złotów, ul. Ks. Domańskiego 48A, tel.: 47 77 19 900, e-mail kppspzlotow@psp.wlkp.pl).

     
    2. Kontakt do inspektora ochrony danych:
    61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.: 47 77 16 189, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/ lub listownie kierując korespondencję na adres siedziby administratora.

     
    3. Cel przetwarzania danych:
    Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

     
    4. Informacje o odbiorcach danych:
    Prezes Rady Ministrów w celu publikacji wyników naboru,
    Minister właściwy do spraw cyfryzacji w zakresie niezbędnym do utrzymania i publikacji wyników naboru na stronie internetowej gov.pl oraz BIP
    ·                     operatorzy pocztowi w zakresie dostarczenia korespondencji.
    5. Okres przechowywania danych:
    Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu (administrator danych osobowych) ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie zostaną usunięte.

     
    6. Podstawa prawna przetwarzania danych:
    ·         art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz art. 9 ust. 2 lit b (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej) w związku z art. 28 ust. 2b ustawy o służbie cywilnej (jeśli kandydat zamierza skorzystać z tych uprawnień);

    ·         dla danych podanych dodatkowo art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych).

     
    7. Uprawnienia:
    ·         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    ·         prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    ·         prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    ·         prawo do usunięcia danych osobowych (dotyczy danych przetwarzanych na podstawie zgody);

    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

     
    8. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    W przypadku uznania, że przetwarzanie narusza przepisy RODO przysługuje możliwość wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

     
    9. Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, obywatelstwa, korzystania z pełni praw publicznych, prawomocnych wyroków skazujących za umyślne przestępstwo lub umyślne

    przestępstwo skarbowe) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

     
    10. Inne informacje:
    Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane, przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotowie

Udostępnił: Joanna Skowrońska

Komórka organizacyjna: Sekcja kwatermistrzowska, techniki i łączności

Wprowadzono: 06.12.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×