Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Śremie
63-100 Śrem Ul. Marciniaka 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 133131 / 02.02.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: administracyjnych, biurowych -
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • 1. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz wykonywanie czynności zapewniających prawidłowe działanie przyjętego w PINB systemu obiegu dokumentów. .
  • 2. Sprawdzanie kompletności: Dokumentacji projektowych, Załączników składanych wraz z zawiadomieniami o rozpoczęciu budowy, zakończeniu budowy i wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
  • 3. Prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych.
  • 4. Prowadzenie ewidencji: - kopii ostatecznych decyzji organu administracji architektoniczno – budowlanej o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym. - kopii ostatecznych odrębnych decyzji organu administracji architektoniczno – budowlanej o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem. - kopie innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j. ze zmianami).
  • 5. Opracowywanie sprawozdań na potrzeby Urzędu Statystycznego i jednostek nadrzędnych.
  • 6. Przygotowywanie projektów postanowień i decyzji w zakresie przydzielonych spraw i prowadzonych postępowań administracyjnych.
  • 7. Prowadzenie składnicy akt w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Śremie.
  • 8. Inne prace zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie administracyjne i pokrewne
  • Staż pracy co najmniej 5 lat prowadzenie spraw w zakresie administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

   

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

-

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 12 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133131"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Marciniaka 2
63-100 Śrem
pok. nr 18
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
612829706
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaku tylko z wybranymi Kandydatami.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Śremie

Udostępnił: Elżbieta Król

Komórka organizacyjna: Księgowość

Wprowadzono: 02.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×