Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Tomyślu
64-300 Nowy Tomyśl ul. Zbąszyńska 20
print as PDF
Ogłoszenie nr 84174 / 09.09.2021
Dołącz do nas jako:

kontroler weterynaryjny

Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt Zespół do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
#administracja publiczna #weterynaria
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Udział w zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt i chorób odzwierzęcych, oraz ich monitorowaniu,
  • Kontrole gospodarstw w zakresie warunków weterynaryjnych utrzymywania zwierząt, prawidłowości oznakowania zwierząt gospodarskich, kontrola wymaganych rejestrów zwierząt gospodarskich,
  • Kontrole w zakresie oceny dobrostanu zwierząt w gospodarstwach i innych podmiotach,
  • Pobieranie próbek od zwierząt żywych i padłych, oraz próbek materiałów pochodzenia zwierzęcego, dostarczanie, dowóz próbek do badań laboratoryjnych,
  • Sporządzanie wymaganej dokumentacji, zestawień i sprawozdań, w zakresie prowadzonych działań.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie weterynaryjne lub inne średnie z zakresu zootechniki i rolnictwa związane z hodowlą zwierząt gospodarskich.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • prawo jazdy na samochód osobowy, samodzielne kierowanie samochodem,
  • umiejętność obsługi komputera, znajomość programów MS Office
  • odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych

W przypadku zainteresowania po uzgodnieniu obu stron istnieje możliwość ustalenia i podjęcia pracy na niepełny etat.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i w terenie, wyjazdy służbowe, kontrole gospodarstw i innych podmiotów, udział w szkoleniach. W biurze użycie monitora ekranowego, komputera i innego sprzętu biurowego. Praca przy zwierzętach gospodarskich, możliwy kontakt z materiałem zakaźnym i środkami chemicznymi - dezynfekcja. Wysiłek fizyczny, np. związany z koniecznością pobierania próbek od zwierząt, poskramiania kontrolowanych zwierząt. Bariery architektoniczne: biuro na pierwszym piętrze, brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

Kandydat składa wymagane dokumenty w siedzibie urzędu, lub przesyła drogą pocztową. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, numer telefonu, e-mail. Wymogi formalne spełniają te oferty, które wpłyną do urzędu w określonym terminie, zawierają komplet wymaganych dokumentów, w tym życiorys/CV, własnoręcznie podpisane oświadczenia, oraz spełniają wymogi określone w ogłoszeniu. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani, telefonicznie lub e-mailem, o dalszych etapach naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 614423435 lub 601235050.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia prawa jazdy na samochód osobowy
calendar icon

Aplikuj

do 28 września 2021

na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Tomyślu
ul. Zbąszyńska 20
64-300 Nowy Tomyśl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
614423435; 601235050
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.09.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nowym Tomyślu piwnowytomysl@wiw.poznan.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: piwnowytomysl@wiw.poznan.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nowym Tomyślu
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Tomyślu

Udostępnił: Renata Protas

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 09.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×