Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Lesznie
64-100 Leszno ul. 17-go Stycznia 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 81193 / 13.07.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie rejestru i księgi magazynowej dowodów rzeczowych
  • prowadzenie właściwego oznakowania dowodów rzeczowych, ich przechowywania oraz brakowania a zdeponowanych w magazynie dowodów rzeczowych
  • przygotowywanie dowodów rzeczowych i magazyny do inwentaryzacji
  • przekazywanie, przesyłanie , wydawanie dowodów rzeczowych na polecnie sądu, prokuratury a także przekazywanie dowodów rzeczowych uprawnionym policjantom
  • nadawanie i odbieranie telegramów
  • obsługa systemu informatycznego modugł RSD i dowody rzeczowe ERCDŚ
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie brak
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w pracy biurowej
  • dobry poziom umiejętności w zakresie obsługi komputera, szczególnie pakietów biurowych w tym arkuszy kalkulacyjnych
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • znajmomość przepisów ustawy o Policji i służby cywinej
  • dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe brak
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • posiadanie upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,

- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

- stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze (brak windy i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych)

Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

- kandydaci aplikujący na stanowisko winni podać nr telefonu kontaktowego

- zakwalifikowane osoby zostaną telefonicznie zaproszone do osobistego udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym

- dokumenty winny być zapakowane w opisanej kopercie

- oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem

- list motywacyjny winien zawierać nr ogłoszenie i nazwę stanowiska

- oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawierają wszystkie wymgane dokumenty oraz wymagane oświadczenia

- dokumenty należy przesłać za pomocą operatora pocztowego (liczy się data stempla pocztowego), w wyjątkowych sytuacjach można złożyć osobiście w siedzibie urzędu przy ulicy 17-go Stycznia 8 pozostawiając w punkcie recepcyjnym

- oferty niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych, złożone po terminei nie będą rozpatrywane

- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja formalna

- test wiedzy

- lub/ i rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadznienie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klazuzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpiczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne"
  • kopie świadectw pracy potwierdzających okresy poprzedniego zatrudnienia
  • kopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje
calendar icon

Aplikuj

do 23 lipca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 81193"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Lesznie
ul. 17-go Stycznia nr 8
64-100 Leszno
Wydział Zaopatrzenia, Kadr i Szkolenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 77 31473 lub 47 77 31460
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.07.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Lesznie z siedzibą w Lesznie przy ulicy 17-go Stycznia 8
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 64-100 Leszno ul. 17-go Stycznia 8, e-mail: iod.leszno@po.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko - na podstawie ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona przez Pana/ Panią zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Lesznie

Udostępnił: Renata Piotrowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Zaopatrzenia, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.07.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×