Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
62-510 Konin ul. Przemysłowa 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 72874 / 05.01.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Kwatermistrzowsko-Technicznym
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi karty mundurowe oraz karty indywidualnego wyposażenia,
  • planuje potrzeby w zakresie wydatków rzeczowych, umundurowania, środków czystości, materiałów biurowych oraz sporządza zamówienia, zapotrzebowania, rozdzielniki.
  • nalicza równoważnik za umundurowanie oraz świadczenia z tytułu jednorazowego przejazdu na koszt PSP,
  • prowadzi sprawozdawczość w zakresie realizowanych zadań,
  • prowadzi i aktualizuje analityczne konto materiałów, sprawuje nadzór nad magazynami, w tym wystawia dowody magazynowe.
  • prowadzi i aktualizuje ewidencję inwentarzową środków trwałych oraz dokonuje ich umarzania,
  • prowadzi i aktualizuje ewidencję inwentarzową pozostałych środków trwałych, ewidencję podręczną oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem przeglądów środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Zmiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność,
  • Dokładność, sumienność, pracowitość,
  • Umiejętność organizacji pracy i dochodzenia do wiedzy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Koninie.

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Budynek KM PSP przy ul. Przemysłowej 7 w Koninie, bez windy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynek, pomieszczenia urzędu oraz toalety nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach  inwalidzkich.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
    w ogłoszeniu,
  • test wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • referencje z poprzedniego miejsca pracy
calendar icon

Aplikuj

do 13 stycznia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
w siedzibie Komendy przy ul. Przemysłowej 7, w sekretariacie w godzinach pracy od 7:30 do 15:30.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
63 249 98 00
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    ·         Administratorem  danych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
    w Koninie, ul. Przemysłowa 7, 62-510 Konin, tel. 63 249 98 00

    ·         Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 61  2220585, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    w Koninie
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    Uprawnienia:
    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i następne ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Udostępnił: Agata Niewiadomska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-kadrowy

Wprowadzono: 05.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×