Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie
12-100 Szczytno ul. Janusza Korczaka 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 134614 / 05.03.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt w zespole do spraw zdrowia i ochrony zwierząt
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje czynności w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów weterynaryjnych dotyczących dobrostanu zwierząt gospodarskich, dzikich, laboratoryjnych, akwakultury
  • Wykonuje czynności w zakresie nadzoru nad schroniskami dla zwierząt
  • Wykonuje czynności w zakresie nadzoru nad obrotem krajowym i zagranicznym zwierząt, pośrednictwem w obrocie, skupem zwierząt, przemieszczaniem zwierząt towarzyszących
  • Wykonuje czynności w zakresie realizacji badań monitoringowych zwierząt w kierunku chorób zakaźnych zwierząt
  • Wykonuje czynności w zakresie przeprowadzania obserwacji zwierząt po pogryzieniu ludzi
  • Sporządza dokumentację z wykonywanych zadań, w tym protokoły, informacje, zestawienia zbiorcze, sprawozdania wynikające z obowiązujących przepisów prawa
  • Wykonuje czynności w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych, przeprowadza kontrole, przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń, korespondencji urzędowej, w zakresie wykonywanych zadań.
  • Wykonuje zadania związane z obsługą programów i systemów informatycznych w zakesie realizowanych zadań
  • Wykonuje czynności w zakresie współpracy Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczytnie z instytucjami, organami służb, inspekcji, straży i organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie dobrostanu zwierząt, zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • Posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii w przypadku posiadania wykształcenia weterynaryjnego
  • Znajomość aktualnie obowiązujących wspólnotowych i krajowych przepisów weterynaryjnych w zakresie ochrony zwierząt, ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, identyfikacji i rejestracji zwierząt, przepisów ustaw: o Inspekcji Weterynaryjnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i MS Office, obsługi poczty elektronicznej, organizacji pracy własnej, stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, działania w sytuacjach stresowych, w tym pod presją czasu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczytnie, w tym obsługa komputera pow. 4 godz. dziennie oraz przeprowadzanie kontroli na terenie powiatu szczycieńskiego
  • Narażenie na zmienne czynniki atmosferyczne
  • Kontakt z czynnikami zoonotycznymi, zwierzętami, ubocznymi produktami zwierzęcymi, paszami
  • Kontakt bezpośredni, e-mail i telefoniczny z pracownikami innych komórek organizacyjnych, podmiotów współpracujących oraz podmiotami nadzorowanymi i kontrolowanymi
  • Zagrożenia w ruchu drogowym
  • Wyjazdy służbowe (szkolenia, narady, konferencje)
  • Siedziba urzędu mieści się w budynku parterowym, przy wjeździe do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych. Drzwi do pomieszczeń biurowych standardowe. Toalety nie są przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
  • Narzędzia i materiały pracy- samochód służbowy,  sprzęt do dezynfekcji, sprzęt biurowy – komputer, telefon, drukarka, ksero.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 896242176.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja złożonych dokumentów pod względem formalnym,
  • rozmowa kwalifikacyjna/sprawdzian wiedzy.
  • w przypadku większej niż  5  ilości kandydatów pisemny sprawdzian wiedzy,
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • w przypadku wykształcenia weterynaryjnego - kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (zaświadczenie z izby lekarsko-weterynaryjnej)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 18 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134614"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Korczaka 1
12-100 Szczytno
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
896242176
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
      Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie, reprezentowany przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Szczytnie, ul. Janusza Korczaka 1, 12-100 Szczytno tel. 896242176.
      Kontakt do inspektora ochrony danych: piw@szczytno.piw.gov.pl.
      Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
      Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe będą przetwarzane w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Szczytnie. Nie będą udostępniane innym odbiorcom danych, za wyjątkiem przypadków obowiązkowego udzielenia informacji.
      Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
      Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      prawo do usunięcia danych osobowych -  żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
      Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
      Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
      Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie

Udostępnił: Agnieszka Suchodolska

Komórka organizacyjna: Adm.

Wprowadzono: 05.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×