Olsztyn - panorama
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
10-575 Olsztyn Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 87422 / 10.11.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: sprawozdawczości i analiz w Wydziale Finansów i Kontroli
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Samodzielnie przyjmuje i analizuje poprawność otrzymanych jednostkowych sprawozdań budżetowych przedkładanych przez: jednostki organizacyjne podporządkowane i nadzorowane przez Wojewodę, zespolone służby, inspekcje i straże wojewódzkie (52 jednostki), jednostki samorządu terytorialnego (116 gmin, 21 powiatów i samorząd województwa). Kompletuje dane ze sprawozdań. Poprzez obliczenia wynikowe dokonuje kontroli wykonania planu budżetu Wojewody, w celu wyeliminowania przekroczenia wykonania planu i innych różnorodnych błędów występujących w sprawozdaniach, w tym będących naruszeniem dyscypliny budżetowej i podlegających karze zgodnie z ustawą. Sporządza zawiadomienia w przypadku stwierdzenia naruszenia dyscypliny budżetowej.
  • Sporządza w formie elektronicznej zbiorcze sprawozdania miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne dysponenta głównego na podstawie uprzednio przyjętych, zweryfikowanych i poprawnych jednostkowych sprawozdań w zakresie stanu środków na rachunkach bankowych, wykonania dochodów i wydatków budżetowych, wykonania wydatków, które nie wygasły z upływem roku budżetowego, zatrudnienia i wynagrodzeń, stanu zobowiązań według tytułów dłużnych, stanu należności, wykonania planów finansowych dochodów własnych jednostek budżetowych, wykonania planu dotacji i wydatków związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego, wykonania planu wydatków/dotacji na finansowanie inwestycji wieloletnich oraz w zakresie budżetu środków europejskich celu nadzoru nad realizacją i wykonaniem budżetu oraz terminowemu przekazaniu sprawozdań do Ministerstwa Finansów.
  • Sporządza analizy w zakresie realizacji budżetu (wykonanie dochodów i wydatków),dotyczące jednostek podległych, wykonania dotacji- jednostkowe i zbiorczo – w zależności od zapotrzebowania, celem przedstawienia wniosków przełożonym, wojewodzie, służbom kontrolnym.
  • Prowadzi informatyczną obsługę modułu sprawozdawczość w systemie TREZOR, która wymaga każdorazowo odblokowania jednostkom poszczególnych sprawozdań w celu wprowadzenia danych, a następnie weryfikuje, zatwierdza bądź odrzuca do poprawy, kompletuje i agreguje celem przesłania do ministerstwa właściwego ds. finansów. Udziela instruktażu i wyjaśnień w sprawach sprawozdawczości również obsługi modułu sprawozdawczość w systemie TREZOR w celu prawidłowego sporządzania sprawozdań przez jednostki budżetowe i samorządowe. Udziela informacji merytorycznych w obszarze własnego stanowiska pracy w celu bieżącej i rzetelnej informacji o poziomie wykonania planu oraz zapewnienia prawidłowego planowania budżetu zadaniowego, który jest trzyletnim skonsolidowanym planem wydatków państwowych jednostek budżetowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość obsługi: programów Excel i Word
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub podyplomowe ekonomiczne
  • przeszkolenie w zakresie obsługi programu TREZOR wykorzystywanego do sporządzania sprawozdań budżetowych
  • co najmniej 1 rok doświadczenia w finansach publicznych
Co oferujemy

·       „trzynaste wynagrodzenie”

·       ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 8.30

·       pakiet szkoleń

·       możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy

·       pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)

·       stabilność zatrudnienia

·       miłą atmosferę pracy

·       regularnie wypłacane wynagrodzenie

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów/oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
calendar icon

Aplikuj

do 22 listopada 2021

na adres:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn   
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.11.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Udostępnił: Anna Klepacka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 10.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×