Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23
print as PDF
Ogłoszenie nr 87423 / 10.11.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ewidencji i obrotu nieruchomościami Skarbu Państwa Biuro Inwestycji
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje i nadzoruje procedury związane ze sprzedażą nieruchomościami Skarbu Państwa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej oraz przygotowuje propozycje koncepcji utrzymania i rozwoju infrastruktury krajowej ministerstwa w odniesieniu do nieruchomości.
  • Monitoruje dane związane z rynkiem nieruchomości poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
  • We współpracy z innymi komórkami MSZ przygotowuje plany oraz prognozy zbycia nieruchomości Skarbu Państwa wycofanych z użytkowania przez placówki zagraniczne.
  • Dokonuje oceny potrzeb i zamawia usługi podmiotów właściwych dla wspomagania procesu podejmowania decyzji w przedmiotowym zakresie spraw.
  • Koordynuje, planuje i kontroluje zawieranie umów cywilno-prawnych w zakresie właściwości stanowiska.
  • Kompletuje i prowadzi dokumentację prowadzonych spraw zgodnie z przepisami wewnętrznymi MSZ.
  • W okresie wzmożonej aktywności czynnie wspiera pracowników wydziału zatrudnionych na innych stanowiskach w wykonywaniu ich bieżących zadań.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka niemiecki lub jeden z oficjalnych języków ONZ na poziomie B2.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawy kodeks cywilny, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami (i aktów wykonawczych), ustawy – przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (i aktów wykonawczych), ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym, ustawy o służbie zagranicznej (i aktów wykonawczych), ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Wiedza specjalistyczna w zakresie zarządzania nieruchomościami dyplomatycznymi.
  • Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych.
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia.
  • Samodzielność i inicjatywa.
  • Zorientowanie na osiąganie celów.
  • Odporność na stres.
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w zakresie prawa lub administracji lub gospodarki nieruchomościami lub geodezji lub gospodarki przestrzennej lub studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub zarządzania nieruchomościami.
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze zarządzania nieruchomościami i/lub praca w placówce zagranicznej na stanowisku administracyjnym i/lub finansowym.
  • Znajomość języka innego niż wskazanego w wymaganiach niezbędnych na poziomie B2.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawy prawo budowlane, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Telepraca
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 – j. t.).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2bf9ed88331a46a4963cf9c6b072247a lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 23 listopada 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 87423"
na adres:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Spraw Osobowych
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 39/2021
lub Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48 (22) 523 8751
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Żaboklicka

Komórka organizacyjna: Biuro Spraw Osobowych

Wprowadzono: 10.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×