Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
10-072 Olsztyn ul. Szarych Szeregów 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 93969 / 03.03.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor weterynaryjny

Do spraw: audytu kontroli urzędowych Zespół ds. audytu kontroli urzędowych

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przeprowadza analizę danych w celu opracowania rocznego programu audytu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii
  • prowadzi audyt w ramach zespołu w charakterze audytora wiodącego lub audytora w powiatowych inspektoratach weterynarii na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (zbiera i weryfikuje informacje, opracowuje ustalenia z audytu)
  • przygotowuje zadania audytowe lub dokumentację roboczą w ramach zadania audytowego
  • przygotowuje testy audytowe i dzieli prace zespołu audytowego w przypadku prowadzenia audytu w charakterze audytora wiodącego
  • opracowuje protokoły niezgodności w przypadku prowadzenia audytu w charakterze audytora wiodącego
  • przygotowuje wnioski z audytu lub przygotowuje projekty wniosków z audytu
  • przygotowuje raport z przeprowadzonego audytu i dokonuje jego dystrybucji lub przygotowuje raport z audytu w części zleconej przez audytora wiodącego
  • przygotowuje dane do rocznego przeglądu audytów
  • przygotowuje i wprowadza dane z przeprowadzonych audytów na platformie IWet
  • bierze udział w audytach sprawdzających
  • bierze udział w spotkaniach (naradach) w Głównym Inspektoracie Weterynarii w Warszawie
  • opracowuje zestawienia dotyczące prób audytowych dla zadania audytowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej (udokumentowane dyplomem)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w Inspekcji Weterynaryjnej
  • Ukończone studia podyplomowe i tytuł specjalisty w zakresie: higiena zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego lub epizootiologia i administracja weterynaryjna lub prewencyjna weterynaryjna i higiena pasz (udokumentowane dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie jednej z 3 specjalności)
  • Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (udokumentowane zaświadczeniem wystawionym przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną nie starszym niż do 30 dni)
  • Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet
  • Wiedza merytoryczna: Rozporządzenie (UE) 2017/625, ustawa o Inspekcji Weterynaryjnej, ustawa o służbie cywilnej, podstawowa wiedza nt. prowadzenia audytu (Instrukcja GLW w sprawie audytu wewnętrznego kontroli urzędowych i innych czynności urzędowych realizowanych przez organy IW)
  • Prawo jazdy kategorii B (praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność wnioskowania
  • Umiejętność słuchania ze zrozumieniem
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Studia podyplomowe z zakresu prowadzenia audytu ( udokumentowane dyplomem ukończenia studiów podyplomowych)
  • Uprawnienia audytora wewnętrznego (udokumentowane certyfikatem lub zaświadczeniem)
  • Szkolenia z zakresu prowadzenia audytu (udokumentowane certyfikatem lub zaświadczeniem)
  • Szkolenia, kursy z zakresu komunikacji (udokumentowane certyfikatem lub zaświadczeniem)
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,

- zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony,

- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

- pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci (dopłaty do kolonii i obozów),

niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi),

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe).

Wynagrodzenie: mnożnik wynagrodzenia dla etatu 2,19 - 2,30 (4 449,99 zł - 4 673,51 zł brutto) + dodatek za wysługe lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego brutto.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w terenie, liczne wyjazdy służbowe, prowadzenie auta służbowego. Możliwa praca w terenie w nietypowych godzinach. Praca pod presja czasu. Przeprowadzenie czynności w powiatowych inspektoratach weterynarii oraz wyjazdy do podmiotów i gospodarstw.

Siedziba Inspektoratu:

- budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

- pokoje zlokalizowane na 1 piętrze,

- konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami po schodach,

- praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności,

 - praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę,

- udzielanie informacji telefonicznych oraz e-mail pracownikom powiatowych inspektoratów weterynarii,

 - obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, skaner),

w zakresie dostępności architektonicznej:

- przestrzenie komunikacyjne w budynku wolne od barier poziomych (ale nie pionowych), (wystarczająco szerokie korytarze, brak progów, odpowiednio szerokie wejścia i wyjścia z budynku),

- drzwi wewnętrzne i zewnętrzne lekkie skrzydłowe, widoczne na tle fasady, i ścian, odpowiednio oznaczone, o odpowiedniej przestrzeni manewrowej, brak progów i pochyłości, szerokości ≥ 90cm,

- schody z poręczami po jednej stronie,

- ciągi komunikacyjne szerokości ≥ 90cm,

- z tyłu budynku zakładu dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,

- jedno wejście usytuowane od tyłu budynku na najniższej kondygnacji,  z podjazdem dla osób poruszających się na wózku,

- do wyższych kondygnacji istnieje dostęp alternatywny (pomoc osoby ustalonej, wyznaczone miejsce do spotkań na kondygnacji z dostępem dla osób poruszających się na wózku),

- wyznaczona osoba pełniąca funkcje koordynatora do spraw dostępności (pomoc komunikacyjna i ruchowa).

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.

Sygnatura naboru: WIW-A-OS.210.05.2022

Proponowany termin zatrudnienia: kwiecień - maj 2022 r.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1) rozmowa kwalifikacyjna, podczas której sprawdzana jest wiedza merytoryczna oraz kompetencje interpersonalne,

2) test umiejętności praktycznych (w trakcie rozmowy rekrutacyjnej w siedzibie Inspektoratu)

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie jednej z 3 specjalności: higiena zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego lub epizootiologia i administracja weterynaryjna lub prewencyjna weterynaryjna i higiena pasz
  • Oświadczenie, zaświadczenie lub certyfikat o umiejętności obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Zaświadczenie wystawione przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną nie starsze niż do 30 dni potwierdzające czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Dyplom ukończenia studiów podyplomowych z zakresu prowadzenia audytu
  • Certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienia audytora wewnętrznego
  • Certyfikaty lub zaświadczenia ze szkoleń z zakresu prowadzenia audytu
  • Certyfikaty lub zaświadczenia ze szkoleń i kursów z zakresu komunikacji
calendar icon

Aplikuj

do 24 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93969"
na adres:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn

Dla osób przynoszących oferty osobiście - czarna urna umieszczona przed drugimi drzwiami urzędu, które znajdują się po prawej stronie ( w czasie stanu epidemii) z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia- starszy inspektor weterynaryjny ds. audytu kontroli urzędowych"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89 524 14 87 procedura naboru
89 524 14 64 kierownik Zespołu ds. audytu kontroli urzędowych
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    1.      Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii.

    2.      Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych szeregów 7, 120-072 Olsztyn, e-mail:rodo@olsztyn.wiw.gov.pl

    3.      Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

    Podstawa prawna:

    art. 221 Kodeksu pracy oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. 2018, poz.2369)

    art. 221 § 1 pkt 4 -6 Kp w związku z art.6 ust.1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO)(dz.U. UE L119 z 04.05.2016, str.1 z późn. zm.)

    4.      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Podstawa prawna:

    art.6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art.9 ust. 2 lit. a RODO

    5.      Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione  podmiotom, z którymi Wojewódzki Inspektorat Weterynarii zwarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    6.      Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Dane osób wyłonionych jako pięć najlepszych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.

    7.      Maja Państwo prawo do:

    ·         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    ·         sprostowania (poprawiania ) swoich danych osobowych,

    ·         ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    ·         usunięcia danych osobowych,

    ·         wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres  Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

    8.      Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Udostępnił: Aneta Ster

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 03.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×