Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Braniewie
14-500 Braniewo ul. Plac Piłsudskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 132765 / 23.01.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor nadzoru budowlanego

Do spraw: do spraw inspekcji i kontroli oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu należącego do kompetencji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Braniewie PINB Braniewo powiat braniewski
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Braniewie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przprowadza kontrole budów
  • przeprowadza kontrole istniejących obiektów budowlanych
  • przeprowadza oględziny/kontorle obiektów budowlanych na wezwanie/skargę
  • bierze udział w postępowaniach wyjaśniających przyczyny katastrof budowlanych
  • prygotowuje projekty decyzji, postnowień administracyjnych
  • sporządza sprawozdania, oceny, analizy z prowadzonych czynności inspektoratu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe techniczne z zakresu budownictwa
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok 1 rok przy sporządzaniu pism, decyzji, postanowień - Kpa, Prawa budowlanego
  • uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń
  • prawo jazdy kat.B
  • doświadczenie w fachowej ocenie zjawisk lub roziwazań technicznych
  • obiektywizm, postawa etyczna (pracownik będący członkiem Korpusu Służby Cywilnej), kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie średnie techniczne (budownictwo i pokrewne)
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

1.Praca w biurze - czynności administracyjno-biurowe w siedzibie inspektoratu i w terenie- czynności kontrolne poza siedzibą inspektoratu (prowadzenie auta służbowego)

2.praca przy komputerze- powyżej 4 godzin- i innych urządzeniach biurowych - cyfyzacja procesu budowlanego, administracyjnego

3.pracw wymagaj aca znajomości ustaw, podejmowania decyzji

4.praca z bazami danych i programmai specjalistycznymi

5.podjazd i parking do budynku jest, biuro mieści się na 2 pietrze budynku - trwa budowa windy

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

 I etap - selekcja ofert kandydatów pod kątem kompletu wymaganych dokumentów, spełnienia wymagań niezbędnych i dodatkowych

II etap - test wiedzy

III etap - rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 5 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132765"
na adres:
biuro podawcze PINB w Braniewie Plac Piłsudskiego 2 pokój 307
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
556440275
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna

     


    Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust.1 i ust.2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (DZ. Urz. UE 2016:L.119/1), (dalej: RODO) informuje się, że:

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Braniewie,

    Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo (dalej: Administrator). Może się Pani/Pan z nim skontaktować listownie lub poczta elektroniczną na adres: pinb@braniewo.pinb.gov.pl


    Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych. Taki kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@braniewo.pinb.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora:

    Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu:

    - wykonywanie zadań wynikających z obowiązku nadzoru nad przestrzeganiem przepisów prawa na etapie wykonywania inwestycji lub w trakcie użytkowania obiektu,


    Podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest:

    - obowiązek prawny ciążący na Administratorze- Art. 6 ust.1 lit. C RODO w związku z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane,


    Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom administracji samorządowej oraz organom ochrony prawej (Policja, Prokuratura, Sąd). W pozostałym zakresie Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do odbiorców w rozumieniu art.4 pkt 9 RODO.

    Administrator w ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego, czyli poza obszar Europejski Obszar Gospodarczy.

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym przepisy nakazują Administratorowi przechowywać dokumentację sprawy, zgodnie z instrukcją Kancelaryjną.

    W związku z podaniem przez Panią/Pana danych osobowych, może Pani/Pan złożyć do Administratora wniosek o:

    - dostęp do danych, czyli o informację o przetwarzanych przez Administratora danych lub ich kopię na podstawie Art. 15 RODO,

    - sprostowanie, czyli poprawienie danych osobowych na podstawie art. 16 RODO,

    - ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach opisanych w art. 18 RODO.

    Aby skorzystać z powyższych praw może Pani/ Pan napisać do Administratora lub skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych.

    Ma Pani/ Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Braniewie

Udostępnił: Edyta Nowak

Komórka organizacyjna: PINB Braniewo

Wprowadzono: 23.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×