Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
w związku z naborem na stanowisko w służbie cywilnej
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 2016: L.119/1), (dalej: RODO) informuję, że:
I. Wskazanie administratora - Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Braniewie, Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo. Można się z nim skontaktować listownie lub środkami komunikacji elektronicznej na adres elektronicznej skrzynki podawczej lub adres poczty elektronicznej pinb@braniewo.pinb.gov.pl.
II. Cele przetwarzania danych osobowych - dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko w służbie cywilnej, którego zasady są opisane w ustawie kodeks pracy kodeks pracy i ustawie o służbie cywilnej oraz w celu archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
III. Podstawa przetwarzania danych osobowych – podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy Art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Inne dane: zawarte w składanych dokumentach, w tym dane do kontaktu, które wykraczają poza zakres uregulowany przepisami prawa pracy, są przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), udzielonej przez Państwa przez wyraźne działanie potwierdzające polegające na ich przekazaniu w złożonych dokumentach.
IV. Informacje o odbiorcach danych osobowych – Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wybranego kandydata stanowią informację publiczną i zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.
V. Okresy przetwarzania danych osobowych – dane osobowe kandydatów, którzy nie spełnią wymogów formalnych będą przechowywane przez miesiąc od zakończenia naboru; dane osobowe kandydatów, którzy spełnią wymogi formalne będą przechowywane przez 3 miesiące od zakończenia naboru; dokumenty, które nie zostaną odebrane, po tym czasie zostaną zniszczone. Protokół z naboru zawierający dane opisane w art. 30 ustawy o służbie cywilnej będzie przechowywany przez okres 2 lat.
VI. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji - Podane dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji.
VII. Prawa osoby, której dane dotyczą - prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, prawo do ograniczenia przetwarzania; prawo do cofnięcia zgody i usunięcia danych przetwarzanych na podstawie zgody oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
VIII. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych - dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG oraz organizacjom międzynarodowym.
IX. Informacja o wymogu podania danych - podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i art. 4 ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych, a także przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, adres e-mail: iod@braniewo.pinb.gov.pl