Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Braniewie
14-500 Braniewo ul. Plac Piłsudskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 112429 / 15.12.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: organizacyjno-administracyjnych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Braniewie PINB Braniewo
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Braniewie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • obsługa sekretariatu.
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego
  • przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej.
  • prowadzenie rejestrów, sprawozdań, rozliczeń auta służbowego
  • praca wspomagająca stanowisko inspektorów ds. budownictwa, ds. księgowości
  • praca z bazami danych i programami specjalistycznymi
  • wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w siedzibie inspektoratu oraz uczestniczenie w czynnościach poza jego siedzibą ( w terenie)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy:

1.      praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.

2.      wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w siedzibie inspektoratu oraz uczestniczenie w czynnościach poza jego siedzibą ( w terenie).

3.      praca z bazami danych i programami specjalistycznymi.

4.      praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 22 grudnia 2022

na adres:
PINB Braniewo Plac Piłsudskiego 2
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
556440275
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
    w związku z naborem na stanowisko w służbie cywilnej

    Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 2016: L.119/1), (dalej: RODO) informuję, że:

    I.          Wskazanie administratora - Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Braniewie, Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo. Można się z nim skontaktować listownie lub środkami komunikacji elektronicznej na adres elektronicznej skrzynki podawczej lub adres poczty elektronicznej pinb@braniewo.pinb.gov.pl.

    II.        Cele przetwarzania danych osobowych -  dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko w służbie cywilnej, którego zasady są opisane w ustawie kodeks pracy kodeks pracy i ustawie o służbie cywilnej oraz w celu archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    III.      Podstawa przetwarzania danych osobowych – podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy Art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Inne dane: zawarte w składanych dokumentach, w tym dane do kontaktu, które wykraczają poza zakres uregulowany przepisami prawa pracy, są przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), udzielonej przez Państwa przez wyraźne działanie potwierdzające polegające na ich przekazaniu w złożonych dokumentach.

    IV.      Informacje o odbiorcach danych osobowych – Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wybranego kandydata stanowią informację publiczną i zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.

    V.        Okresy przetwarzania danych osobowych – dane osobowe kandydatów, którzy nie spełnią wymogów formalnych będą przechowywane przez miesiąc od zakończenia naboru;  dane osobowe kandydatów, którzy spełnią wymogi formalne będą przechowywane przez 3 miesiące od zakończenia naboru; dokumenty, które nie zostaną odebrane, po tym czasie zostaną zniszczone. Protokół z naboru zawierający dane opisane w art. 30 ustawy o służbie cywilnej będzie przechowywany przez okres 2 lat.

    VI.      Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji - Podane dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji.

    VII.    Prawa osoby, której dane dotyczą - prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, prawo do ograniczenia przetwarzania; prawo do cofnięcia zgody i usunięcia danych przetwarzanych na podstawie zgody oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    VIII.  Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych - dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG oraz organizacjom międzynarodowym.

    IX.      Informacja o wymogu podania danych - podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i art. 4 ustawy o służbie cywilnej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych, a także przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, adres e-mail: iod@braniewo.pinb.gov.pl

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Braniewie

Udostępnił: Edyta Nowak

Komórka organizacyjna: PINB Braniewo

Wprowadzono: 15.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×