Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
27-200 Starachowice Aleja Armii Krajowej 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 126134 / 26.08.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Zaopatrzenia Zespół Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Administrowanie obiektami i ich utrzymanie
  • Planowanie i organizowanie niezbędnych remontów i modernizacji
  • Przesyłanie do legalizacji i naprawy sprzętu techniki policyjnej i maszyn biurowych po zgłoszeniu przez osoby odpowiedzialne za sprzęt
  • Prowadzenie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, mundurowym, żywnościowym, gospodarczym, sportowym, warsztatowym, przeciwpożarowym, techniki policyjnej i maszyn biurowych
  • Zabezpieczanie potrzeb policjantów i pracowników jednostki poprzez zaopatrywanie w niezbędny sprzęt, urządzenia i materiały
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym oświadczeń mieszkaniowych w sprawie przyznawania policjantom równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego oraz pomocy finansowej
  • Prowadzenie gospodarki odpadami niebezpiecznymi
  • Prowadzenie postępowań szkodowych
  • Współpracowanie z jednostkami samorządu terytorialnego i instytucjami w zakresie pozyskiwania środków finansowych i sprzętu dla jednostki
  • Współpracowanie z władzami gminnymi w zakresie remontów i modernizacji budynków stanowiących własność samorządu terytorialnego użytkowanych przez Policję
  • Realizowanie decyzji i zaleceń Inspektora Sanitarnego MSW i innych uprawnionych organów
  • Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych
  • Organizowanie okresowych przeglądów budynków, instalacji i urządzeń
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem darowizn na rzecz Policji w zakresie sprzętu kwatermistrzowskiego
  • Zgłaszanie do ubezpieczycieli kolizji i wypadków drogowych z udziałem służbowego sprzętu transportowego
  • Wykonywanie czynności wynikających z decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Starachowicach w zakresie holowania i parkowania pojazdów
  • Sprawowanie nadzoru nad pracą pracowników pomocniczych i obsługi tj. sprzątaczek, robotników gospodarczych oraz konserwatorów KPP w Starachowicach
  • Ponadto do zakresu zadań inspektora Zespołu Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia tut. KPP należy realizacja zadań obronnych dotyczących zabezpieczenia logistycznego KPP w Starachowicach jako jednostki przewidzianej do militaryzacji, w szczególności sporządzanie i aktualizacja dokumentacji do planu działania jednostki na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz sporządzanie wniosków o nałożenie świadczeń rzeczowych dla KPP w Starachowicach na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy w pracy administracyjno- biurowej na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
  • niekaralność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • umiejętność rzetelnego i terminowego realizowania spraw
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • wiedza z zakresu ustawy o Policji, ustawy o Służbie Cywilnej, Rozporządzenie MSWiA w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1994 r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa, lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 orz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie administracji, ekonomii.
  • kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • umiejętność właściwej komunikacji i współpracy w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej
  • prawo jazdy kat. B
  • miejsce zamieszkania na terenie Starachowic lub miejscowości pobliskiej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę

Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych

Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka), nagrody uznaniowe, dodatek za staż pracy (od 5 % do 20 %), nagrody jubileuszowe

Możliwość przystąpienia do Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym (od poniedziałku do piątku),
  • brak czynników szkodliwych na stanowisku,- stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer, drukarkę,
  • czas pracy przy komputerze poniżej 4 godzin dziennie,
  • praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
  • budynek komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo – brak wind i toalet dostosowanych do wymienionych osób,
  • praca w pomieszczeniu i w terenie,
  • praca złożona, wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów,
    kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecedensowych,
  • wymagająca dyspozycyjności, niekiedy realizacja czynności służbowych w godzinach poza obowiązującymi godzinami pracy,
  • wyjazdy służbowe,
  • kierowanie pojazdem służbowym,
  • wielozadaniowość,
  • stres, presja czasu,
  • zagrożenie korupcją,
  • odpowiedzialność materialna.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • ew. kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności
calendar icon

Aplikuj

do 5 września 2023

na adres:
Komenda Powiatowa Policji
Aleja Armii Krajowej 27
27-200 Starachowice

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora do spraw zaopatrzenia w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia” pocztą pod ww. adresem lub osobiście na parterze budynku KPP w Starachowicach u dyżurnego jednostki.

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz przesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
     
    Administratorem danych osobowych jest: Komendant Powiatowy Policji w Starachowicach z siedzibą pod adresem: Aleja Armii Krajowej 27, 27-200 Starachowice, (nr tel. 47 8043 206, nr faksu 47 8043 224, e-mail: komendant.starachowice@ki.policja.gov.pl)

     
    Kontakt do inspektora ochrony danych:
    (tel. 47 8043 251, e-mail: iod.starachowice@ki.policja.gov.pl)
     
    Cel przetwarzania danych: dane osobowe kandydatów przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy
     
    Informacje o odbiorcach danych: wynik naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zawierający nazwę i adres urzędu, określenie stanowiska pracy, imię i nazwisko wybranej osoby, albo informacje o zakończeniu naboru bez dokonania wyboru
     
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji i brakowaniu.
     
     
    Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, art. 4 i 26 ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.
     

    Inne informacje:

    Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń (oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

    Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Rekrutacja składać się będzie z czterech etapów: I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych, II test wiedzy, III rozmowa kwalifikacyjna. Z regulaminem konkursu zostaną zapoznani kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu rekrutacji.

    Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej:

    http://bip.starachowice.kpp.policja.gov.pl w zakładce "Praca w służbie cywilnej".


    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 8043 250 lub 260.

     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach

Udostępnił: Anna Jasiak

Komórka organizacyjna: Zespół Prezycialny, Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych

Wprowadzono: 26.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×