Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach
25-112 Kielce Ul. Wapiennikowa 21 A
print as PDF
Ogłoszenie nr 154582 / 31.07.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Dział Administracyjny
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #zamówienia publiczne

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne w celu realizacji dostaw, usług i robót budowlanych.
  • Udział w opracowywaniu planów inwestycji i remontów.
  • Prowadzenie spraw związanych ze środkami transportu WIORiN w celu zapewnienia ich sprawnego działania.
  • Zaopatrywanie jednostki w niezbędne środki potrzebne do działalności i ich rozdział pomiędzy komórkami organizacyjnymi.
  • Opracowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami.
  • Prowadzenie spraw ogólnoadministracyjnych w celu sprawnego działania WIORiN.
  • Sporządzanie sprawozdań i informacji z realizowanych zadań.
  • Prowadzenie archiwum zakładowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie na kierunku administracyjnym lub ekonomiczno- administracyjnym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Prawo jazdy kategorii B (czynne użytkowanie)
  • Znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych
  • Znajomość podstawowoych zasad pracy kancelaryjnej w jednostce administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej , Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Dobre zorganizowanie na stanowisku pracy
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Komunikatywność, dokładność, rzetelność, umiejętności analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych, prowadzenia archiwum zakładowego
  • Umiejętność prowadzenia i klasyfikowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi normami kancelaryjno- archiwalnymi.
  • Znajomość obsługi systemu EZD RP
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w siedzibie urzędu. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Związana z koniecznością dokładności, samodzielności oraz umiejętności pracy pod presją czasu – szczególnie w kontekście przygotowywania dokumentacji przetargowej i dotrzymywania terminów ustawowych.

Współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie planowania i realizacji zamówień.

Kontakty z wykonawcami, dostawcami oraz instytucjami zewnętrznymi (np. Urząd Zamówień Publicznych, platformy zakupowe, archiwa państwowe).

Współpraca z instytucjami kontrolnymi i audytowymi w zakresie udostępniania dokumentacji.

Pomieszczenie biurowe wyposażone w sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne, telefon służbowy, klimatyzację.

Praca z dokumentacją papierową i elektroniczną.

Okresowa konieczność przemieszczania się w obrębie urzędu (np. archiwum zakładowe) oraz transportu dokumentów, materiałów biurowych lub dokonywania drobnych zakupów.

Obciążenie psychiczne związane z koniecznością stosowania przepisów prawa zamówień publicznych, odpowiedzialnością za prawidłowość postępowań oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji.

Okresowe podwyższone tempo pracy w związku z końcem roku budżetowego lub terminami przetargów.

Drobne obciążenia fizyczne przy pracach archiwizacyjnych lub przenoszeniu dokumentów i materiałów.

Praca jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku wpłynięcia wielu ofert spełniających wymagania formalne zostanie przeprowadzony test kompetencyjny.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia posiadanego prawa jazdy kat. B poświadczona odręcznym podpisem za zgodność z oryginałem.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 13 sierpnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154582"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach, ulica Wapiennikowa 21A, 25-112 Kielce.
Sekretariat I piętro
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41 361-07-86
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.08.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    ·         Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    ·         Administrator danych i kontakt do niego: Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa wi-kielce@piorin.gov.pl; tel. 41361-07-86

    ·         Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo-kielce@piorin.gov.pl

    ·         Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko w służbie cywilnej.

    ·         Informacje o odbiorcach danych: komisja w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach.

    ·         Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

    ·         Uprawnienia:

    - o Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych: żądanie w tej sprawie można wnieść na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej,

    - o Prawo do wniesienia skargi do organy nadzorczego,

    ·         Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust 1 lit. c RODO

    ·         Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Kielcach

Udostępnił: Magdalena Witkowska

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 31.07.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×