Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
43-190 Mikołów ul. Rymera 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 77351 / 23.04.2021
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: obsługi w zakresie łączności, informatyki oraz ds administrowania siecią teleinformatyczną , oraz ds koordynowania prawidłową obsługą ds zabezpieczeń w Zespole Łączności i Informatyki
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje stan techniczny urządzeń łączności w jednostce, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych oraz samodzielnie dokonuje niezbędnych napraw w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.
  • Koordynuje prawidłową obsługą systemów bezpieczeństwa w KPP w Mikołowie i podległych jednostkach, m.in. System Kontroli Dostępu, System Kontroli Wizyjnej.
  • Administruje siecią LAN PSTDN lub siecią szyfratorów PSTDN do przetwarzania informacji niejawnych, w celu zapewnienia bezpieczeństwa Systemów Niejawnych Policji.
  • Opracowuje plany zakupów materiałów i sprzętu w oparciu o limity finansowe , w celu zapewnienia sprawnej pracy KPP w Mikołowie. Prowadzi ewidencję sprzętu teleinformatyki będącego w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem.
  • Prowadzi obsługę techniczną urządzeń mobilnych z dostępem do sieci PSTD poprzez łączność bezprzewodową GSM, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu.
  • Administruje i zarządza stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczenie danych w celu poprawienia jakości i wydajności pracy pracowników KPP w Mikołowie wyposażonych w sprzęt komputerowy.
  • Udziela technicznego wsparcia użytkownikom systemów teleinformatycznych w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki.
  • Administruje stanowiskami ODN zgodnie z PBE oraz SWBS, w celu zapewnienia bezpieczeństwa wytwarzania dokumentacji niejawnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie o kierunku informatycznym, teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze teleinformatyki, informatyki lub telekomunikacji
  • Wiedza z zakresu informatyki, teleinformatyki, telekomunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i teleinformatycznego
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku informatycznym, teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w obszarze teleinformatyki, informatyki lub telekomunikacji
  • prawo jazdy kat B
  • poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
Co oferujemy
  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Pakiet socjalny m. in . Dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.
  • Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, zmianowym. W wyjątkowych sytuacjach praca w soboty i niedziele. Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Obsługa techniczna pod kątem łączności komendy oraz jednostek podległych. Praca jest związana z wysiłkiem fizycznym tj. dźwiganiem ciężarów o masie do 10kg., występują zagrożenia naciskami grup przestępczych oraz praca w terenie. Pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na parterze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek czteropiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Prześlij swoją ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego – decyduję data nadania oferty w placówce pocztowej.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (kserokopie świadectw kwalifikacyjnych, certyfikatów, zaświadczeń itd)
  • Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
calendar icon

Aplikuj

do 3 maja 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 77351"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
ul. Rymera 1
43-190 Mikołów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(32) 73 77 218, (32) 73 77 219.
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.05.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    • Administrator danych i kontakt do niego : Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie z siedzibą przy ul. Rymera 1 43-190 Mikołów e-mail:komendant@mikolow.ka.policja.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Rymera 1 43-190 Mikołów, e-mail: iod@mikolow.ka.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
      Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy Policji w Mikołowie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska zgodnie z art. 33 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r o służbie cywilnej oraz do celów archiwizacji.
    • Uprawnienia:
      prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    •         1.art. 6 ust. 1 lit. b RODO
              2.art 22 1 Kodeksu Pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21     listopada    2008r.o służbie cywilnej , oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach o z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
             3.art. 6 ust. 1 lit a RODO oraz art 9 ust. 2 lit. a RODO
    • Informacje o wymogu podania danych :
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art 221 Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne aby uczestniczyć w procesie nabory na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami praca zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych o których mowa w art 9 ust1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie

Udostępnił: Dorota Bieniek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 23.04.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×